خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Robbery Bob – King of Sneak مود اندروید

دانلود بازی Robbery Bob – King of Sneak مود اندروید

آپدیترایگان
Robbery Bob - King of Sneak
  • آپدیت
  • نسخه 1.21.7
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • رای: 4
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی Robbery Bob – King of Sneak در فراروید!

موضوع بازی

Robbery Bob از پرطرفدارترین و زیباترین بازی در بین کاربران است. این بازی توسط استودیوی بازیسازی CHILLINGO برای سیستم عامل های اندروید و ios می باشد. بازی به این صورت است که باب بخاطر کارهای بد و دزدی ها، در زندان است. اما باب به دنبال فرار و ادامه دادن کار خود است. در همین حین یکی از دوستانش به او پیشنهاد وسوسه کننده ای می دهد و… امتیاز به دست اورده بازی Robbery Bob در گوگل پلی 4.5 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه..

یکی از دوستان باب در ازای همکاری مشترک (Robbery Bob ) در سرقتی بزرگ، راه فرار را به باب نشان می‌دهد. بعد از مدتی باب متوجه می‌شود که این کارش واقعا به مسیر درستی او را هدایت نمی‌کند. باب تصمیم می‌گیرد بیخیال این کارهای بدش شود. اما دوستش و شریکش شرطی برای او می‌گذارد،شرط این است که، آخرین دزدی را انجام بدهد تا بتواند آزادانه به مسیرش ادامه دهد. شما در بازی Robbery Bob به عنوان کاراکتر باب در مراحل مختلف بازی میکنید. در ادامه بازی شما رفته رفته سرقت‌های بزرگتری انجام می دهید. در این بازی به طور کلی شما در نقش دزدی چابک با اسم باب هستید. باید همانند یک دزد واقعی از خانه ها دزدی کنید.

شما در انواع مکان ها و محیط های مختلف باید دزدی کنید. شما باید در دزدی های خود بسیار احتیاط کنید و ارام راه بروید، ارام اشیاء موجود در خانه را بردارید و خیلی ارام فرار کنید. نباید کسی متوجه دزدی شما شود زیرا که گیر می افتید.

کارهایی که در ابتدای هر مرحله به شما گفته می‌شود را باید به درستی انجام دهید،در هر بخش شما باید سه آیتم مختلف جمع آوری کنید. بر حسب آن‌ چیزهایی که جمع می کنید ستاره‌هایی به عنوان جایزه دریافت می‌کنید. اما الزامی برای پیدا کردن هر سه منبع پولی وجود ندارد و همان گنج اصلی در هر قسمت برای رد شدن مرحله کفایت می‌کند.

جمع بندی

بازی باب سارق نسخه مود شده بالاترین گرافیک را ندارد و جز برترین عناوین اندروید نیست. اما با توجه به حجم کم و محتویات زیادی که دارد می‌تواند یکی از آن بازی‌های سرگرم کننده‌ای باشد. پس پیشنهاد می شود برای گذراندن اوقات خود بازی Robbery Bob را در فراروید به صورت رایگان دانلود کنید.

 

Robbery Bob - King of Sneak
بازی Robbery Bob - King of Sneak توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *