خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Battle Prime مود اندروید

دانلود بازی Battle Prime مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Battle Prime
  • آپدیت
  • نسخه 8.4
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 4
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی هیجانی Battle Prime در فراروید به صورت رایگان!

موضوع بازی:بازی Battle Prime خفن در دسته بازی های اکشم تفنگی است. برای اولین بار توسط استودیوی Press Fire Games برای پلتفرم موبایل توسعه پیدا کرد. اولین و جدی‌ترین بازی موبایلی این استودیو است که واقعا کیفیت عامه‌پسندی دارد. یکی از مهیج ترین، زیبا ترین و حرفه ای ترین بازی های اکشن آنلاین در سبک بازی های جنگی و تیمی از نوع بازی های FPS یا اول شخص شوتر می باشد. یک عنوان شوتر اول شخص و شوتر سوم شخص است که حسی فوق‌العاده دارد. امتیاز به دست اورده این بازی در گوگل پلی 4.5 از 5.0 امتیاز است.

درباره بازی:چندسالی است که بازار بازی‌های شوتر داغ‌تر از همیشه دنبال می‌شود. این سبک از بازی‌ها به مقدار زیادی محبوب هستند.بازی موبایلی Battle Prime یک عنوان شوتر اول شخص و شوتر سوم شخص است که حسی فوق‌العاده دارد. این دسته از بازی های اکشن بتل رویال به مانند کالاف دیوتی و.. هستند. به این صورت که شما در یک تیم در مقابل تیم رقیب باید مبارزه کنید و بجنگید تا پیروز شوید.

بازی Battle Prime در سبک FPS و PvP یک بازی خوش ساخت اکشن و جنگی می باشد. در آن شما باید در بازی های تیمی و گروهی، در مقابل رقبایی از یک تیم دیگر رو به رو شوید و سعی کنید مهارت های جنگی، تیراندازی و استراتژیکی خود را به کار ببرید. بازی بتل پرایم مدهای گوناگونی دارد که شاید جذاب ترین آن مبارزات معمول و امتیازی موسوم به Team Deathmatch می باشد.

گرافیک بازی

گرافیک بازی درمقایسه با دیگر عناوین شوتر موبایلی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. شاید بازی موبایلی Battle Prime از استودیویی ناشناخته باشد، اما باور کنید که استودیوی سازنده بازی، تمام تلاشش را برای انتقال تجربه‌ای کم‌نظیر به کار گرفته. گرافیک و جلوه‌های بصری بازی شاهکار است.

جمع بندی:بازی Battle Prime بدون شک یکی از بهترین عناوین شوتر موبایلی است. پیشنهاد می شود به علاقمندان این دسته از بازی های اکشن و بتل رویال این بازی را از فراروید به صورت رایگان دانلود کنند.

Battle Prime
بازی Battle Prime توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *