خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Zooba: Fun Battle Royale Games مود اندروید

دانلود بازی Zooba: Fun Battle Royale Games مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Zooba: Fun Battle Royale Games
  • آپدیت
  • نسخه 4.23.0
  • اندروید 6.0
  • دسته /
  • رای: 5
  • نظر: 0
محبوبیت 80% 80%

اسکرین شات ها

باهم اکنون دانلود بازی Zooba در فراروید به صورت رایگان!

موضوع بازی:Zooba یک بازی فوق العاده و بسیار سرگرم کننده است. این بازی جالب از استودیوی خلاق Wildlife Studios ایرلندی است. آن را به شکل رایگان برای دستگاه های اندرویدی تولید و منتشر کرده است. ایده این بازی به نبردها و رقابت های آنلاین مربوط است که در آن شما باید در نقشه های مختلف و در نقش حیوانات یک جنگل به جنگ دیگر حیوانات بروید. امتیاز به دست اورده این بازی در گوگل پلی 4.2 از 5.0 امتیاز است.

درباره بازی:Zooba یک بازی به نوعی یک سبک بتل رویال از دسته بازی های MOBA یا Multiplayer Online Battle Arena است. در این سبک از بازی ها، چندین بازیکن به صورت آنلاین در یک نقشه حضور پیدا کرده و به صورت انفرادی با یکدیگر به مبارزه می پردازند. بايد به رقابت هايي برويد که فقط يک برنده دارد. در اين رقابت ها فقط بازيکني برنده مي شود که آخر از همه زنده بماند و ديگر بازيکنان همگي از بين رفته باشند. اما به جز بازيکنان و رقيبان، چالش هاي جالب ديگري نيز در اين بازي وجود دارد

از جايي که بازي Zooba به نوعي يک حمله و جنگ حيوانات در يک باغ وحش بزرگ را نشان مي دهد. در مرحله های مختلف بازي شاهد حضور نگهبانان باغ وحش هستيد. آن ها تلاش مي کنند تا شما و ديگر حيوانات را گير بندازند و به قفس هاي جداگانه ببرند. شما بايد مراقب اين نگهبانان باشيد و از حملات ناگهانی آن ها جلوگيري کنيد. براي پيروز شدن در این بازي زوبا بايد با سلاح هاي گرم و تجهيزات جنگي مثل نارنجک به استقبال ديگران برويد. شما می توانید این سلاح ها را خریداری کنید. در بازی بیش از 10 حیوان مختلفی وجود دارد مانند، پنگوئن، کوسه، آفتاب پرست و… وجود دارد.

جمع بندی: این بازی بسیار هیجان انگیز و جذاب است. اگر شماهم به دنبال یک بازی چالشی و ساده ای هستید بازی زوبا مخصوص شما است. شما می توانید در فراروید به صورت رایگان این بازی را دانلود کنید.

Zooba: Fun Battle Royale Games
بازی Zooba: Fun Battle Royale Games توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *