خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Last Day on Earth: Survival جدید مود اندروید

دانلود بازی Last Day on Earth: Survival جدید مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
آخرین روز دنیا: بقا
  • آپدیت
  • نسخه 1.20.2
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 5
  • نظر: 0
محبوبیت 80% 80%

اسکرین شات ها

دانلود بازی بقا Last Day on Earth در فراروید! نسخه اصلی

بازی آخرین روز دنیا: بقا ویژه فراروید خدمت

معرفی بازی: Last Day on Earth: Survival یا آخرین روز دنیا: بقا محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای اکشن از استودیوی Kefir برای اندروید است. در این بازی زامبی‌ها جهان را گرفته‌اند و همه‌ی آدم‌ها مرده‌اند. فقط تو زنده مانده‌ای، حالا باید از خودت دفاع کنی، خانه بسازی، اسلحه تهیه کنی و زامبی‌ها را شکست بدهی. امتیاز به دست اورده این بازی در گوگل پلی 4.4 از 5 امتیاز است.

در  بازی Last Day on Earth زامبی ها به جهان حمله کرده اند و همه چیز را نابود کرده اند. زامبی ها همه ادم ها را جز تعدادی نابود کرده اند. شما باید گروهی از بازماندگان را کنترل کنید و محل زندگی و زیستگاه خود را گسترش دهید و آن ها را مستحکم کنید. در این بازی همه بازماندگان به سمت یک هدف واحد هدایت می‌شوند. داستان اصلی بازی به این صورت است که،در سال ۲۰۲۷، جهان با عنصری ناشناخته به هم ریخته و همه‌ی آدم‌ها کشته شده‌اند. مرده‌ها، حالا به زامبی تبدیل شده‌اند و فقط تو و عده ای دیگر زنده مانده اید. باید در این بازی آخرالزمانی، به زندگی ادامه دهید و نجات پیدا کنید.

شما اول باید برای خود سرپناه یا خانه ای برا خود در برابر زامبی ها بسازید. در ادامه Last Day on Earth باید حیوانات را شکار کنید تا شکمتان را سیر کنید. همچنین باید از سلاح هایی که به دست می اورید از خود در برابر زامبی های وحشی دفاع کنید. همچنین می توانید با ساخت تله و کار گذاشتن آن دشمنان را اسیر کنید و آن‌ها را از دزدی کردن از شما پشیمان کنید. در بازی تعداد زیادی  از دشمنان نیز وجود دارند که با سلاح ها و مشت های خود می توانید ان ها را یکی پس از دیگری از پای دراورید و ساعت ها مشغول باشید

بنابراین اگر شما هم علاقمند به دسته بازی های بقا هستید، بازی Last Day on Earth یکی از بازی های خفن در دسته بازی های بقا است. این بازی را در فراروید به صورت رایگان دانلود کنید.

آخرین روز دنیا: بقا
بازی آخرین روز دنیا: بقا توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *