خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Pokémon UNITE جدید به همراه نسخه مود اندروید

دانلود بازی Pokémon UNITE جدید به همراه نسخه مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Pokémon UNITE
  • آپدیت
  • نسخه 1.8.1.2
  • اندروید 4.4 and up
  • دسته /
  • رای: 5
  • نظر: 0
محبوبیت 80% 80%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی جنگی Pokémon UNITE در فراروید!

معرفی بازی : بازی‌های سبک موبا، بازی‌های چند نفره و آنلاینی هستند. در اولین بازی نبرد تیم استراتژیک 5 به 5 پوکمون باید باهم متحد شوید و مخالفان را از بین ببرید. نوعی خاصی از نبرد را در بازی Pokémon UNITE تجربه کنید. امتیاز به دست اورده این بازی ذر گوگل پلی 4.4 از 5 امتیاز است.

بازی Pokémon UNITE  نوع خاصی از مبارزات را به تصویر می‌کشند. می‌توان گفت یکی از معروف‌ترین بازی این سبک در موبایل در حال حاضرLeague of Legends: Wild Rift است. حالا رقیب قدرتمندی مثل بازیPokémon UNITE را در راه دارد. در بازی پوکمون هر تیم می‌تواند متشکل از حداکثر پنج بازیکن باشد. هر یک از بازیکنان یک پوکمون را انتخاب می‌کنند. وارد میدان رقابت می‌شوید، تا در برابر پوکمون‌های وحشی از خودتان دفاع کنید و انرژی و EXP کسب کنید. هرچه EXP بیشتری به دست بیاورید؛ سطح پوکمون شما بالاتر می‌رود و در واقع قوی‌تر می‌شود. پوکمون‌های وحشی که باید با آن‌ها بجنگید، چندان چالش برانگیز نیستند. در Pokémon UNITE هر یک از حلقه‌های تبدیل انرژی فقط تا یک حد مشخصی قابل استفاده هستند و پس از آن از کار می افتند.

بنابراین هر چه انرژی بیشتری به دست اورید، باید به طرف حلقه‌های بعدی بروید و بیشتر به دشمن نزدیک شوید. بیست پوکمون در لیست کاراکترها وجود دارند که هر کدام بخشی از یک دسته‌بندی به خصوص هستند. پنج دسته‌بندی در بازی وجود دارد که بر اساس توانایی‌های کاراکترها نام‌گذاری شده مثلا پوکمون‌هایی که بهتر می‌توانند از پس پوکمون‌های وحشی بربیایند و امتیاز زیادی دریافت کنند در دسته حمله‌کننده قرار دارند. پوکمون‌هایی که راحت از پا در نمی‌آیند، در دسته دفاع‌کننده‌ها جا می‌گیرند. قدرت واقعی پوکمون خود را با Unite Moves آزاد کنید. از این حرکات کاملاً جدید پوکمون استفاده کنید، که فقط در زمان حضور در نبردهای متحد امکان‌پذیر است. حتی بدترین موقعیت‌ها را تغییر بنابراین اگر شما علاقمند به این دسته بازی ها در این سبک هستید، حتما بازی پوکمون را از فراروید به صورت رایگان دریافت کنید.

Pokémon UNITE
بازی Pokémon UNITE توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *