خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Into the Dead 2 جدید مود اندروید

دانلود بازی Into the Dead 2 جدید مود اندروید

آپدیترایگان
Into the Dead 2
  • آپدیت
  • نسخه 1.64.1
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • رای: 14
  • نظر: 0
محبوبیت 92% 92%

اسکرین شات ها

دانلود بازی اکشن و ترسناکه Into the Dead 2 در فراروید!

نسخه اصلی+نسخه مود

معرفی بازی : Into the Dead 2 یا همان به سوی مردگان، یک بازی ترسناک و هیجان انگیز است. این بازی از استودیوی بازی سازی مطرح PIKPOK برای سیستم عامل اندروید است. شما در جهان مردگانی هستید که، همه را کشته اند و تنها شما زنده مانده اید. شما باید در مقابل زامبی ها ایستادگی کنید و ان ها را نابود کنید. امتیاز به دست اورده این بازی در گوگل پلی 4.6 از 5 امتیاز است.

شما با اتومبیل خود در یک دنیای آخرالزمانی تصادف کرده اید، وقتی که چشم هایتان باز میشود،زامبی های زیادی می بینید، اولین چیزی که فکر شما را مشغول میکند این است که خانواده تان کجا هستند؟چه اتفاقی افتاده؟این موجودات چه هستند؟                                                                           باید از یک مسیر مشخصی که در بازی Into the Dead 2 تعیین شده است، بین ان پر از زامبی های گرسنه که منتظر شما هستند عبور کنید. همچنین شما مجهز به انواع سلاح هستید و می توانید از سلاحتان استفاده کنید. باید بتوانید زامبی ها را نابود کنید تا خانواده تان را نجات دهید. زامبی ها به طرز وحشتناکی به مردم حمله می کنند و ان ها را می کشند.

اگر می خواهید زنده بمانید باید بتوانید ان ها را نابود کنید.  حجم بازی افزایش پیدا کرده و در نتیجه گرافیک آن هم رشد قابل قبولی داشته است، تمامی سلاح ها و حتی مدل زامبی ها در بهترین حالت خود قرار دارند. در تمام مراحل بازی شما شاهد یک صداگذاری حرفه ای و فوق العاده  هستید. صدا گذاری عالی بازی Into the Dead 2 شما را تشویق می کند که برای بقا بجنگید و دست از تلاش برندارید.

تا به این لحظه این بازی میلیون ها بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دانلود کرده اند. اگر شماهم علاقمند به این سبک بازی های هیجانی و کمی ترسناک بکش بکش هستید، می توانید این بازی خفن را از سایت فراروید به صورت رایگان دریافت کنید و لذت یک بازی خوب را تجربه کنید.

Into the Dead 2
بازی Into the Dead 2 توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *