خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Tacticool: Shooting games 5v5 جدید مود اندروید

دانلود بازی Tacticool: Shooting games 5v5 جدید مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Tacticool: Shooting games 5v5
  • آپدیت
  • نسخه 1.56.10
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 3
  • نظر: 1
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود نسخه  1.56.10  بازی اکشن Tacticool نسخه مود+نسخه اصلی در فراروید!

معرفی بازی:Tacticool یک بازی رقابتی خوش ساخت فوق العاده است. این بازی در دسته بازی های اکشن ،مبارزه ای گروهی است. این بازی از استودیوی بازیسازی فنلاندی Panzerdog است. یکی از بازی های خفن این استودیو برای سیستم عامل اندروید به صورت رایگان است. این بازی کاملا مهارت محور است و باید مهارت خود را در بازی نشان دهید. امتیاز به دست اورده این بازی در گوگل پلی 4.6 است.

درباره بازی: بازی Tacticool از جمله بازی های منحصر به فردی است که وقتی منتشر شد پر مخاطب ترین بازی بود. به دلیل داشتن سبک خاص و فوق العاده اش مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده است. بازی کاملا متفاوت است،و از نمای سوم شخص است. این بازی در سبک بتل رویال است و ایتم های متفاوتی را دارد. بازی به صورت رقابت 5 به 5 است. در قالب دو گروه 5 نفره باهم به رقابت می پردازید. این رقابت در بازی Tacticol در یک زمان مشخص است که،هر تیمی که تعدا بیشتری دشمنان را بکشد و از تیم خودشان زنده بمانند برنده است. امتیاز هر تیم بسته به تعداد ادم هایی است که کشته اند. یک ایتم امتیازی ذیگر در بازی پیدا کردن یک ایتم خاص و محافظت از ان در برابر دشمنان است.

در بازی Tacticool بیش از 50 سلاح گرم متفاوت از جمله کلت،مسلسل،نارنجک،ار پی جی،و… وجود دارد. شما با به دست اوردن امتیاز در بازی می توانید این سلاح ها را برای خود خریداری کنید. همچنین بیش از 20 نوع شخصیت در بازی است که می توانید، شخصیت مورد نظر خود را خریداری کنید. استفاده از چیزهای جانبی مثل ماشین و سوار شدن ان به شما کمک میکند در بازی تجربه جالبی داشته باشید.

جمع بندی : بازی Tacticool  یکی از بازی های خوب الگو برداری شده از بتل رویال است. شما که علاقمند به دسته بازی تفنگی و اکشن تیمی هستید. هرچه زودتر این بازی خفن را از فراروید به صورت رایگان دانلود کنید.

Tacticool: Shooting games 5v5
بازی Tacticool: Shooting games 5v5 توسط سپر امنیتی تایید شده
  1. سلام لطفاً مود شده رو هم بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *