خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Johnny Trigger: Action Shooter ‏ جدید مود اندروید

دانلود بازی Johnny Trigger: Action Shooter ‏ جدید مود اندروید

آپدیترایگان
Johnny Trigger: Action Shooter ‏
  • آپدیت
  • نسخه 2.42.0
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 6
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود نسخه 2.42.0 بازی اکشن تفنگی Johnny Trigger در فراروید!

معرفی بازی: جانی ترایگر یک بازی اکشن تفننی و فوق العاده است.  Johnny Trigger  یک  بسیار خوش ساخت و تمیز در دسته بازی ها اکشن تفنگی است. بسیار بازی خوش ساخت و تمیز است که، بازی را استودیوی خوش ذوق و خلاق say game برای اندرویدی ها منتشر کرده است. این استودیو بازی های کم حجم و با کیفیت بالا ارائه می کند. امتیاز به دست اورده این بازی در گوگل پلی 4.6 از 5 امتیاز است.

درباره بازی: این بازی بسیار ساده و اما هیجان انگیز است. درJohnny Trigger شما در نقش یک قاتل حرفه ای کار درست به اسم تام جانی هستید. شما به دلیل داشتن مهارت بسیار بالا در شلیک و تیر اندازی به شما جانی تریگر می گویند. جانی ماموریت دارد که، به سراغ یک باند بزرگ مافیایی خطرناک بروید و ان ها را نابود کنید. شما در نقش یک قهرمان حرفه ای و کار بلد هستید. شما باید تفنگ ها و سلاح های خود را اماده کنید. سبک بازی  Johnny Trigger بسیار راحت و ساده است. بازی پیچیدگی و سختی خاصی را ندارد.

شما با ضربه زدن روی صفحه در زمان درست بازی را می توانید انجام دهید. در اوایل بازی بسیار ساده است اما با گذشت زمان و ارتقا شما بازی سخت تر و چالشی  می شود. در بازی شخصیت اصلی به صورت خودکار به سمت جلو حرکت می کند و اگر دشمنان را  ببیند به صورت خودکار شلیک می کند. پرش و تیراندازی ها در بازی باعث اکشن شدن بازی شده است

جمع بندی: بازی Johnny Trigger یک بازی اکشن تفنگی با جلوه های خفن است. به طور کلی یک بازی تیر اندازی بسیار جذاب است. بازی به دلیل صحنه ها اکشن جنگی به سنین بالای 12 سال توسعه می شود. شما می توانید  بازی را در فراروید به صورت رایگان دانلود کنید.

Johnny Trigger: Action Shooter ‏
بازی Johnny Trigger: Action Shooter ‏ توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *