خانه » برنامه » شبکه اجتماعی » برنامه Instagram – اینستاگرام دانلود جدیدترین نسخه اندروید

برنامه Instagram – اینستاگرام دانلود جدیدترین نسخه اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Instagram ‏
  • رای: 13
  • نظر: 0
محبوبیت 84% 84%

اسکرین شات ها

معرفی برنامه :اینستاگرام یک اپلیکیشن بسیار معروف در بین تمام  مردم  جهان در تمام سنین است. این Instagram اپ بسیار کاربردی هم برای درامد،هم سرگرمی، هم اموزشی  و…  است.این اپ بسیار محبوب بوده و کارایی بسیار زیادی داشته. یک برنامه پرطرفدار است. امتیاز به دست  اورد در گوگل پلی 4.0 از 5 است.

درباره برنامه :در اینستاگرام شما می توانید انواع استفاده مختلف را از این اپ داشته باشید. Instagram قابلیت انتشار عکس ها و  ویدئو ها را دارد.مثلا شما می تواند در اینستاگرام یک صفحه شخصی داشته باشید  و در ان عکس ها و فیلم های خود را به  اشتراک دوستان و یا سایر افراد بگذارید.همچنین می توانید صفحه پابلیک داشته باشید و دنبال کننده های زیادی را که فالوور می گویند را داشته باشید. در Instagram  با بالا رفتن پیج شما و لایک و، ویو صفحه تان می توانید کسب  درامد کنید. به این صورت  که تبلیغات در استوری یا به صورت پست بگذارید و بر اساس ویو پولی دریافت کنید.همچنین میتوانید بلاگر باشید انواع بلاگر ها وجود دارد مانند، فود بلاگر، بیوتی بلاگر و… با توجه به مهارت و یا شغل محتوا پیج خود را بر اساس ان راه اندازی کنید.در اینستاگرام  هرکسی در صفحه شخصی خود هدفی دارد.بعضی از افراد هم فقط دنبال کننده هستند و هیچ فعالیت خاصی را ندارند و  صفحه های مورد علاقه خود را دنبال می کنند و حمایت می کنند.

امکان انتخاب اسم دلخواه برای صفحه اختصاصی امکان برقراری ارتباط با افراد به صورت خصوصی امکان ایجاد هایلایت استوری و گرد هم آوردن استوری های خود و…. احتمالا همه مردم دنیا اینستاگرام را می شناسند و در موبایل خود دارند. اما این توضیحات برای افرادی است که تاحالا اینستاگرام نداشته اند. در فراروید می توانید به صورت رایگان Instagram را نصب کنید.

برنامه اینستاگرام - instagram برای اندروید دانلود مستقیم

Instagram ‏
برنامه Instagram ‏ توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *