خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی اسنایپر هیتمن – Hitman Sniper جدید مود اندروید

دانلود بازی اسنایپر هیتمن – Hitman Sniper جدید مود اندروید

آپدیترایگان
Hitman Sniper ‏
  • آپدیت
  • نسخه 1.7.276729
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • قیمت 0.99
  • رای: 4
  • نظر: 0
محبوبیت 50% 50%

اسکرین شات ها

Hitman Sniper ‏Hitman Sniper ‏Hitman Sniper ‏Hitman Sniper ‏

هم اکنون دانلود نسخه 1.7.276729 بازی Hitman Sniper  Z در فراروید!

 

معرفی بازی :یکی از سری بازی های خفن و فوق العاده تفنگی است.این بازی اکشن و خفن توسط استودیوی بازیسازی SQUARE برای اندرویدی ها منتشر شده است. بازی به این صورت است که شما در نقش یک تک تیرانداز  هستید و باید دشمنان را از شهر خالی و نابود کنید. امتیاز بازی Hitman Sniper در گوگل  پلی 4.1 از 5 است.

معرفی بازی: شما در نقش یک تک تیرانداز در پشت بام  یکی  از ساختمان های شیکاگو  قرار گرفته اید. شما تنها  15 دقیقه تایم دارید که، محل و شهر را از وجود دشمنان ظالم خالی کنید و پاک کنید و سریعا ان جا را ترک کنید. اما این کار به راحتی گفتنش نیست، شما در بازی Hitman Sniper  باید یک تک تیرانداز حرفه ای  باشید و باید با هوش و ذکاوت خیلی زیادی را  داشته باشید. باید بتوانید یک نقشه  استراتژی و هدف گیری عالی را برای کشتن دشمنان داشته  باشید. شما باید بسیار متمرکز باشید. اصلا نباید در بازی اشتباهی انجام دهید. زیرا با یک اشتباه شما، از  دست  دادن یک گلوله یا کشتن  فردی به اشتباه، دشمنان متوجه به خطر افتادنشان می شوند. اگر دشمنان بفهمند که در هدف ترور هستند|، سریع با هلکوپتر از محل فرار می کنند. شما باید هوش مصنوعی خیلی خوبی را داشته باشید.

در ادامه…

همچنین باید حواستان به موشکافانه ترین جزئیات باشد. باید تمام حرکات و عکس العمل های دشمن و  تغییر حالت  های دشمن را در نظر بگیرید. با هدف گیری درست در بازی شما با یک شات می توانید کار هدف مورد نظرتان را تمتم کنید. از ویژگی های بازی :بیش از 159 ماموریت متفاوت، گرافیک اچ دی و صدا گذاری عالی بازی،ماموریت های مختلف در مکان های متنوع، جمع اوری و باز کردن قفل 15 سلاح مختلف، کسب مهارت ناشناخته در مکان های بی نظیر .

 

جمع بندی: بازی Hitman Sniper  یک گیم پلی بسیار خفن و هیجان انگیز است. شما در بازی یک تیراندازی عالی را تجربه خواهید کرد. بازی را در   فراروید  به صورت رایگان دانلود کنید.

Hitman Sniper ‏
بازی Hitman Sniper ‏ توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *