خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Five Nights at Freddy’s ‏ جدید مود اندروید

دانلود بازی Five Nights at Freddy’s ‏ جدید مود اندروید

آپدیترایگان
Five Nights at Freddy's ‏
  • آپدیت
  • نسخه 2.0.3
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • قیمت 2.99
  • رای: 5
  • نظر: 0
محبوبیت 60% 60%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود نسخه 2.0.3 بازی ترسناک و معمایی Five Nights at Freddy’s  در   فراروید!

معرفی بازی: پنج  شب در  کنار   فردی  نام   یکی   از   بازی  مهیج  و   خفن  معروف  در  دسته    بازی  های  ترسناک  و   معمایی  است.  این   بازی  یک   بازی  ترسناک   خفن   درباره   عروسک   های  مرموز  است.  کلیت  بازی  از  سری  فیلم  های  انابل  یا  چاکی   است   از  برترین   و  معروف  ترین   بازی  موبایلی  ترسناک  است. امتیاز بازی  Five Nights at Freddy’s در  گوگل  پلی 4.7 از 5 امتیاز است.

درباره بازی : در بازی Five Nights at Freddy’s شما در نقش یک نگهبان که  قرار است به صورت شیفت شب در این مجموعه به مراقبت از مکان و نگهبانی بپردازد. شما وارد مجموعه می شوید و شروع به کار می کنید. در مجموعه عروسک های رباتیک و دارای هوش مصنوعی وجود دارد که،با دیدن انسان،به انسان ها حمله می کنند. کار شما این است که در مجموعه پشت سیستم دوربین های مدار بسته بنشینید و از دوربین ها بیرون را چک کنید.

در Five Nights at Freddy’s بازی مجموعه به دلیل نبود روشنایی و برق کافی ممکن است شما دید کمی داشته باشید. همچنین امکان دارد برق ها،قطع   شود. با قطع شدن  برق ها شما دیگر ان امنیت کافی را ندارید. درب همه اتاق ها باز هستند. شما باید از دوربین هایی که باتری دار هستند، اتاق ها را چک کنید اگر عروسک ها،در جای خود نبودند باید ان ها را به جای قبلیشان برگردانید. اما در بازی اینطورکه گفته می شود ساده نیست. شما با چالش   های متفاوتی روبه رو می شوید. صداهای عجیب و ترسناک و هیج  در ان فضای تاریک خوفناکی بازی را چند برابر می کند.

 

جمع ندی: علاقمندان به دسته باز های ترسناک و ماجراجویی حتما  این بازی   را می شناسند و تجربه این بازی خفن  را داشت اند. اگر تا به حال این   بازی عالی را نصب نکرده اید به شما پیشنهاد میکنم که، به صورت رایگان بازی را در فراروید نصب کنید.

Five Nights at Freddy's ‏
بازی Five Nights at Freddy's ‏ توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *