خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی War Robots Multiplayer Battles مود اندروید

دانلود بازی War Robots Multiplayer Battles مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
War Robots Multiplayer Battles
  • آپدیت
  • نسخه 9.2.2
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 4
  • نظر: 2
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی اکشن War Robots Multiplayer Battles در فراروید!

موضوع بازی:

بازی War Robots Multiplayer Battles یک بازی اکشن آنلاین است و در دنیای آینده رخ می دهد. این بازی از  استودیوی بازیسازی ان را Pixonic LLC است. ربات ها جای انسان را در کار و جنگ مگرفته اند و همه چیز مکانیکی و هوشمند شده است. در این بین جنایتکاران قصد تصرف شهر را دارند و تنها کسی که میتواند جلوی آنها ایستادگی کند و شهر را از آنها بازپس گیرد گروهی 6 نفره از مردان آهنی هستند. حالا شما باید به آنها کمک کنید تا در مقابل جنایتکاران ایستادگی کرده و شهر را باز پس گیرند. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.3 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

War Robots Multiplayer Battles یک بازی تیراندازی در مورد ربات های غول پیکر است که در جیب شما جای می گیرد. به نبردهای حماسی PvP در برابر رقبای سرتاسر جهان بپیوندید و به آنها نشان دهید که باهوش‌ترین، سریع‌ترین و سرسخت‌ترین خلبان در اطراف هستید. برای حملات غافلگیرکننده، مانورهای تاکتیکی پیچیده و دیگر ترفندها در آستین دشمنان آماده شوید. در بازی امکان تشکیل گروه با بازیکنان آنلاین سراسر جهان و یا دوستان تان نیز مهیا است. با ایجاد یک گروه قادرید در نبردهای شش در مقابل شش (6v6) برای اثبات برتری تان مبارزه کنید.

اینکه تصمیم بگیرید با توپ هایی که روبات تان به آن ها مجهز هستند دشمنان تان را از راه دور از پای در آورید. همچنین می توانید از تیربارتان استفاده کرده و در نبردهایی نزدیک تر شرکت کنید. یا به حوزه استحفاظی دشمن حمله کنید و آن ها را سرنگون سازید همه و همه به خودتان بستگی دارد. ده ها روبات قدرتمند با توانایی و مهارت های خاص در بازی War Robots Multiplayer Battles وجود دارد. شما به عنوان یک بازیکن قادرید از آن ها استفاده کرده و در نبردهای خود پیروز شوید.

جمع بندی:

همانطور که گفتیم یک بازی اکشن و رباتی است. اگر شماهم علاقه مند به این سبک از بازی های اکشن هستید! می توانید بازی War Robots Multiplayer Battles در فراروید دانلود کنید.

War Robots Multiplayer Battles
بازی War Robots Multiplayer Battles توسط سپر امنیتی تایید شده
  1. سلام میشه بازی diversion رو مود کنید لطفا

  2. سلام لطفا بازی تفنگی کانتر رو مود کنید ممنون میشم تو مایکت بزنید اسمش بازی تفنگی کانتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *