خانه » برنامه » ویدیو پلیر » دانلود برنامه VivaVideo – Video Editor&Maker ‏ جدید مود اندروید

دانلود برنامه VivaVideo – Video Editor&Maker ‏ جدید مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
VivaVideo - Video Editor&Maker ‏
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود نسخه    9.7.0  برنامه ویرایشگر حرفه ای  VivaVideo – Video در فراروید!

معرفی برنامه: اگر شماهم به دنیال یک ویرایشگر حرفه ای ویدئو هستید این مطالب برای شماست. VivaVideo – Video یکی از بهترین ویرایشگر حرفه ای ویدئو است که بسیار محبوب در سرار دنیا در بین مردم بوده است. خیلی راحت می توانید ویدئو های خود را با این اپ ویرایشگر، حرفه ای کنید. امتیاز به دست اورده این اپ در گوگل پلی 4.4 از 5 امتیاز است.

توضیحات بیشتر: در این برنامه ویرایشگر حرفه ای ویدئو، انواع قابلیت های متفاوتی برای زیبا شدن و با کیفیت شدن ویدئو شما وجود دارد. امروزه با همین گوشی های دردستمان میتوانیم ویدئو های خیلی خوبی را بگیریم. با یک ویرایشگر خوب می توانیم همان ویدئو را تبدیل به یک ویدئو حرفه ای تر بکنیم. این برنامه به صورت تخصصی برای ساخت ویدئو به منظور استفاده در شبکه های اجتماعی مثل یوتیوب، فیسبوک، اینستاگرام،‌ تیک تاک و …. توسعه پیدا کرده است. شما با استفاده از VivaVideo – Video می توانید موزیک ویدئو بسازید.

همچنین می توانید به فیلم های خود موزیک، متن، جلوه ها و.. را اضافه کنید. خبری از قابلیت های اضافی، پیچیده و گیج کننده در آن نیست، شما به راحتی می توانید تغییرات را روی ویدئو حود اعمال کنید. همچنین می توانید تیکه های فیلم را بهم بچسپانید و اضافه یا حذف کنید. از ویژگی های عالی برنامه: ویرایش لایه فیلم، زیبا کردن ویدئو با اضافه کردن فیلتر و افکت فقط با یک لمس، دارای تمامی امکانات لازم برای ساخت ویدئو کلیپ برای اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی است.

 

جمع بندی: پیشنهاد میکنم به تمامی علاقمندان به عکاسی یا فیلم برداری، برنامه VivaVideo – Video  را که یک ویرایشگر حرفه ای و کامل با قابلیت های فراوان است را نصب کنند. شما می توانید این برنامه به صورت رایگان از سایت ما فراروید، به صورت رایگان دانلود کنید.

VivaVideo - Video Editor&Maker ‏
برنامه VivaVideo - Video Editor&Maker ‏ توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *