خانه » برنامه » ارتباطات » دانلود برنامه Telegram ‏ جدید مود اندروید

دانلود برنامه Telegram ‏ جدید مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Telegram ‏
  • آپدیت
  • نسخه 9.3.3
  • اندروید بسته به دستگاه متفاوت است
  • دسته /
  • رای: 7
  • نظر: 0
محبوبیت 85% 85%

اسکرین شات ها

Telegram ‏Telegram ‏Telegram ‏Telegram ‏

هم اکنون دانلود نسخه 9.3.3 پیام رسان کاربردی Telegram در فراروید!

معرفی برنامه: دربین انبوهی از پیام رسان هایی که وجود دارد تلگرام یکی از بهترین و کامل ترین اپ پیام رسان است.  تلگرام قابلیت های متنوعی را دارد که در ادامه به ان خواهیم پرداخت.Telegram یکی از محبوب ترین پیام رسان در بین مردم سراسر جهان است. همچنین یکی از پر دانلود ترین برنامه پیام رسان باشد. امتیاز به دست اورده این اپ در گوگل پلی 4.3 از 5 امتیاز است.

درباره برنامه: Telegram یک منسجر جهانی بسیار قدرتمند است. هم رایگان هست و هم قابلیت های بسیار فراوانی را دارد. تلگرام از منسجر های پر دانلود و امنیت دار  است که، می توانید با خیال راحت نصب کنید. قابلیت پیام دادن، تماس، ویدئو کال هم در این برنامه وجود دارد. علاوه بر ان شما می توانید در تلگرام چنل بزنید و محتواهای متفاوتی را در چنل خود با تمامی مردم سرتاسر دنیا در اشتراک بزارید. همچنین می توانید یک چنل فروش چیزی را داشته باشید و کسب در امد کنید. شما می توانید اتاق چت یا گروه های چت با هر تعدا افرادی که می خواهید بزنید. همچنین در گروه هایی که لینک دارن بدون مشخص شدن شماره و اطلاعاتتان با خیال راحت عضو شوید.

از مزیت خوب این برنامه رایگان بودن این منسجر است. یکی از چند صد ویژگی خوب تلگرام، پشتیبانی از تمام زبان زنده دنیا از جمله زبان فارسی شیرین ما است. از دیگر ویژگی های Telegram می توان گفت تنظیم رنگ بکگراند و پیام ها و…، پاک کردن چت خودتان با شخصی دیگر که در گوشی ان شخص هم پاک شود،

 

جمع بندی: یک پیام رسان یا همان منسجر عالی با تمام قابلیت هایی که یک منسجر می تواند داشته باشد. این اپ را همه مردم میشناسند و اگر شما تا به حال این پیام رسان را نداشته اید، پیشنهاد میکنم Telegram را به صورت رایگان در فراروید دانلود کنید.

Telegram ‏
برنامه Telegram ‏ توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *