خانه » بازی » کارتی » دانلود بازی Look, Your Loot! مود اندروید

دانلود بازی Look, Your Loot! مود اندروید

آپدیترایگان
Look, Your Loot!
  • آپدیت
  • نسخه 1.74
  • اندروید 4.1
  • دسته /
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی کارتی Look, Your Loot در فراروید!

موضوع بازی:

Look Your Loot یک بازی تفننی و کارتی از استودیو بازی سازی Dragosha برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی شما از بین 8 موش قهرمانی که در بازی وجود دارد، یکی از ان ها را انتخاب میکنید. شما باید تلاش کنید تا، با طلاهایی که در هر مرحله به دست می اورید بقیه موش های قهرمان را ازد کنید. مرحله ها باید از کارت ها استفاده کنید و در شبکه‌های ۴، ۹، و ۱۶ تایی قهرمان تان را حرکت دهید. در بعضی از مراحل با موانع و دشمنان رو به رو می شوید که باید مراقب باشید و از ان ها دوری کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 3.5 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

بازی کارتی است که سازنده برای ایجاد تنوع از ساختار بازی‌های تاکتیکی هم استفاده کرده است. در Look Your Loot بازی بازیکنان در نقش یک موش در بازی قرار می‌گیرند که وظیفه‌اش عبور از سیاه‌چال‌های مختلف و پاکسازی آن‌ها است. شما باید از بین موش ها  شخصیت خود را انتخاب کنید. تمامی شخصیت‌های بازی قفل هستند و تنها یک شخصیت در دسترس بازیکنان است. با جلوتر رفتن بازی و کسب امتیاز، پول به‌دست بیاورید و بقیه کاراکترهای بازی را خریداری کنید.

هر کدام از کاراکتر ها ویژگی‌های خاص خودشان را در بازی Look Your Loot دارند و در بازی مهارت‌های متفاوتی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهند. شما ۱۱ قهرمان با تاکتیک های مختلف دارید تا تا جایی که می توانید به غارت برسید. آنها نایت، مگ، پالادین، دزد، روینر، دارک دروید، سر لنسلوت، برسرکر، قاتل، دکتر طاعون و کماندار هستند. یک رئیس را شکست دهید و به بازی سختی اضافه کنید و قهرمان را ارتقا دهید. یک سینه به عنوان پاداش دریافت کنید. مراقب باشید: در میان کارت‌های مفید می‌توان با کارت‌های خطرناکی مانند سم مواجه شد.

جمع بندی:

این بازی مطمئناً لحظات خوبی را برای گذراندن یا چند ساعت در اختیار شما قرار می دهد، زیرا اعتیاد آور است. شما می توانید بازی نگاه کن – غارت جذاب را از فراروید به صورت رایگان دریافت کنید و لذت ببرید.

Look, Your Loot!
بازی Look, Your Loot! توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *