خانه » بازی » کارتی » دانلود بازی Merge Dragons مود شده

دانلود بازی Merge Dragons مود شده

جدیدرایگان
Merge Dragons
  • آپدیت
  • نسخه 9.2.0
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • قیمت رایگان
  • رای: 16
  • نظر: 2
محبوبیت 75% 75%

اسکرین شات ها

Merge DragonsMerge DragonsMerge DragonsMerge Dragons

دانلود نسخه جدید بازی Merge Dragons به همراه نسخه مود با سکه و طلا بینهایت

هم اکنون نسخه 9.2.0 به همراه نسخه مود اختصاصی فراروید!

Merge Dragons – با مجموعه ای از بیش از 500 آیتم مختلف، بازیکنان زمان بیشتری برای یافتن، در اختیار داشتن و ترکیب کردن قطعات در Merge Dragons دارند! کل چالش تعیین شده در راندها شما را در شرایط سختی قرار می دهد. با این حال، شما می توانید آزادانه بلوک ها را برای ایجاد ترکیبات بسیار جادویی جابجا کنید. محیط اطراف خود را به سطح جدیدی ارتقا دهید و از آنها برای اهداف مختلف استفاده کنید.

اگر Merge Dragons ظاهر کمپ های جادویی متعلق به شما باشد، بهتر است. بر اساس سرمایه انباشته شده و اقلام همراه، بیایید شروع به ساخت اولین سنگر زیر ابرها کنیم. مراقب مه های هیولایی باشید که دید شما را مسدود می کنند. با نیروهای شیطانی که در تلاش برای جلوگیری از بازسازی این سرزمین مرده هستند مبارزه کنید. یک امپراتوری جادویی را با مهارت آزاد کنید و خانه هایی برای اژدها بسازید!

در بازی Merge Dragons بر باقی مانده، تعدادی تخم مرغ با طرح های عجیب و غریب وجود دارد. آنها را ترکیب کرده و در آزمایشگاه بیرون بیاورید تا زیباترین اژدهاها را به خانه بیاورید. توسط شما خانه هایی به آنها داده می شود و جزایر اژدها می سازند. با بیرون راندن کسانی که جرات تخریب پادشاهی را دارند، لطف خود را برگردانید. علاوه بر این، ظاهر بسیاری از اژدها نیز از قدرت خود برای هل دادن مه استفاده کرد. بیش از 37 گونه و صدها تنوع، اژدها در همه جا حضور دارند و به انسان در برداشت و مبارزه کمک زیادی می کنند.

این بازی با بیش از 10 میلیون و کسب 4.6 امتیاز در گوگل از بهترین بازی ها در سبک پازلی میباشد که هم اکنون از سایت فراروید قابل دریافت و دانلود میباشد.

Merge Dragons
بازی Merge Dragons توسط سپر امنیتی تایید شده
  1. چرا نمیشه سرزمین هارو باز کرد

  2. وای ممنونم که این بازی رو مود کردی و گزاشتی!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *