خانه » بازی » کارتی » GWENT – بازی کارتی چند نفره فوق‌العاده «گوئنت: ویچر» اندروید!

GWENT – بازی کارتی چند نفره فوق‌العاده «گوئنت: ویچر» اندروید!

آپدیتآنلاینرایگان
GWENT: The Witcher Card Game
  • آپدیت
  • نسخه 4.7.59
  • اندروید 7.0
  • دسته /
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

دانلود بازی کارتی GWENT: The Witcher Card Game برای اندروید

GWENT: The Witcher Card Game – گوئنت: بازی کارتی ویچر! عنوان یک بازی کارتی بسیار جذاب از مجموعه The Witcher توسط کمپانی لهستانی CD PROJEKT S.A‌ برای سیستم عامل اندروید می باشد. این بازی رایگان است اما با ویژگی های رقابتی و آنلاینی که دارد دارای قابلیت پرداخت درون برنامه ای است. در این بازی شما به جهان و دنیای پر از ماجراجویی و حوادث ویچر وارد می شوید و باید به رقابت با شخصیت های موجود در بازی بپردازید. امتیاز بازی در گوگل پلی اکنون 4.3 از 5.0 امتیاز می باشد.

به جهان پر از داستان های شگفت انگیز بروید و به رقابت های هیجان انگیز و جذاب بپردازید. در بازی کلن های متفاوتی وجود دارد که می توانید آنلاین در رقابت های PvP و دوئل ها شرکت کنید. رقابت های بازی در سه راند برگذار می شود. برای پیروزی در باز باید دو راند از سه راند را ببرید. در هرراند تعداد ۱۰ کارت در اختیار شما قرار می گیرد. هر یک از کارتها دارای قدرت و ویژگی های مخصوص به خود هستند. در هر دور یکی از کارت ها را انتخاب کنید و به طور هوشمندانه و با استراتژی حمله کنید. اگر به طور درستی عمل کنید شما همه کارت ها را خارج می کنید و امتیاز زیادی را به دست می آورید. گرالت ها را جمع آوری کنید و کالکشن بسازید و قهرمان بازی شوید.

اگر به بازی های کارتی علاقه مند هستید،بازی Pyramid Solitaire Saga را حتما امتحان کنید. مجموعه خود را بسازید،پیشرفت کنید و بزرگ و بزرگ تر شوید. از طرفند و استراتژیدرست استفاده کنید تا در نبردها پیروز شوید. بازی دارای یک بخش آموزشی است که قبل از شروع بازی در این قسمت بازی به شما آموزش داده می شود. به صورت حرفه ای در رقابت ها شرکت کنید. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

نکات تکمیلی :

بازی GWENT: The Witcher Card Game کاملاً آنلاین می باشد و ممکن است برای اتصال به سرورهای آن به تغییر IP نیاز باشد. به خاطر حجم و گرافیک بالا، انجام این بازی روی دستگاه های میان رده توصیه نمی شود. این بازی برای نصب به حداقل نزد یک به 3 گیگابایت فضای خالی در حافظه داخلی نیاز دارد. برای این بازی هیچ نسخه مود شده ای وجود ندارد.

GWENT: The Witcher Card Game
بازی GWENT: The Witcher Card Game توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *