خانه » بازی » کارتی » دانلود TEPPEN – دانلود بازی کارتی پرطرفدار و جالب “تپن” اندروید!

دانلود TEPPEN – دانلود بازی کارتی پرطرفدار و جالب “تپن” اندروید!

آپدیتآنلاینرایگان
TEPPEN
  • آپدیت
  • نسخه 5.4.1
  • اندروید 7.1
  • دسته /
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

دانلود بازی جذاب TEPPEN برای اندروید

TEPPEN _تپن! عنوان یک بازی بسیار فوق العاده و هیجان انگیز از استودیوی بازی سازی GungHoOnlineEntertainment برای سیستم عامل اندروید می باشد. بازی به این صورت است که هشت قهرمان نمادین محدود به یک سرنوشت شدند که باید با نبرد در سرزمین خیالی به حقیقت برسند. حال باید خود را از این وضعیت نجات دهند. به همراه قهرمانان به سفر بپردازید و در مسابقات رده بندی که در هر ماه رتبه بندی می شود شرکت کنید. تیم رویایی خود را ایجاد کنید و با قهرمانان مورد علاقه خود نبرد کنید. قهرمانان از مهارت ها و کارت های مختلف برخوردار می باشند که با استفاده از انها می توانید با رقبا مبارزه کنید و آنها را به چالش بکشید. امتیاز بازی در گوگل پلی اکنون 3.8 از 5.0 امتیاز می باشد.

این بازی به صورت مبارزه های دیجیتالی می باشد و مبارزات آن در زمان های واقعی است. در ابتدای کار ممکن است بازی کمی سخت به نظر برسد،اما پیشروی در بازی می توانید در همان مبارزات ابتدایی تمام عملکرد های بازی را به راحتی یاد بگیرید. در این بازی هرکارتی که وجود دارد یک نرخ دفاعی و هجومی مخصوص به خود را دارد. پس حواستان باشد که چه کارتی را انتخاب می کنید. باید یک مدیریت درستی را داشته باشید تا کارت ها را انتخاب کنید و در برابر رقیب خود پیروز و دست پر باشید. قهرمان های بازی هرکدام مهارت های مخصوص به خود را دارند و هر کارتی را که بتوانید باز کنید این مهارت ها شارژ می شوند.

بازی گرافیک و جلوه های بصری فوق العاده ای دارد. همچنین در طراحی کاراکتر ها، محیط بازی، و همچنین انیمیشن ها، به جزئیات توجه ویژه ای شده است. روند بازی سرعت خوبی دارد و تجربه لذت بخشی را برای بازیکنان به ارمغان خواهد آورد. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *