خانه » بازی » کلمه یابی » دانلود بازی فندق – بازی فکری حدس کلمات ‎ مود اندروید

دانلود بازی فندق – بازی فکری حدس کلمات ‎ مود اندروید

آپدیترایگان
فندق - بازی فکری حدس کلمات ‎
  • رای: 9
  • نظر: 0
محبوبیت 77% 77%

اسکرین شات ها

فندق - بازی فکری حدس کلمات ‎فندق - بازی فکری حدس کلمات ‎فندق - بازی فکری حدس کلمات ‎فندق - بازی فکری حدس کلمات ‎

هم اکنون دانلود بازی کلمات فندق در فراروید!

موضوع بازی:

بازی فندق یک بازی جذاب و فکری است. حدس زدن کلمه، بازی بسیار سرگرم کننده و متفاوت با بیش از 7 میلیون نصب را حل کنید. از این بازی مرحله ای و هیجان انگیز حسابی لذت ببرید. اصلا فرقی نداره چند سال دارید چون از کوچیک تا بزرگسالان و کل اعضای خانواده میتوانند از این بازی ایرانی لذت ببرند و کلی کلمه جدید یاد بگیرید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.5 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

بازی های کلماتی چندسالی است که در ایران طرفداران زیادی دارند. بازی فندق از پیر تا جوان، همه آن ها را بازی میکنند. عنوان های گیمپلی ساده و در عین حال سرگرم کننده است. این بازی برای تقویت ذهن و به چالش کشیدن ان بسیار موثر است. سازندگان بازی برای بهبود تمرکز و حافظه شما به بهترین شکل ممکن بازی را طراحی کرده اند. اگر آنها را به شکل طولانی مدت بازی کنید، باعث می شود دایره لغات شما هم به شکل خوبی افزایش پیداکند.

بازی فندق به قدری خوب کارکرده که به عنوان یک رقیب جدی هم برای  سایر بازی های کلمه ای جورچین محسوب میشود. وقتی بخواهیم بهترین بازی های کلماتی اندروید را پیدا کنیم، نام فندق قطعا در لیست پیشنهادی ها موجود است. کار با بازی ایرانی فندق بسیار آسان است کافیست دست خود را بر روی حروف بکشید، کلمات بامعنی بسیاری بسازید و به یک استاد واژگان تبدیل شوید.
مراحل نخستین بازی بسیار ساده هستند و هر چه در بازی پیش بروید با کلمات سخت تری روبه رو خواهید شد. اگر همیشه ، همه چیز بیش از حد چالش برانگیز شد می توانید از راهنمای سمت چپ کمک بگیرید.

جمع بندی:

اگر شما هم به دنبال یک بازی اموزنده اما چالشی هستید! سریعا این بازی جذاب را از فراروید به صورت رایگان دانلود کنید.

 

فندق - بازی فکری حدس کلمات ‎
بازی فندق - بازی فکری حدس کلمات ‎ توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *