خانه » بازی » کلمه یابی » دانلود بازی Braindom 2: Brain Teaser Games مود اندروید

دانلود بازی Braindom 2: Brain Teaser Games مود اندروید

آپدیترایگان
Braindom 2: Brain Teaser Games
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 33% 33%

اسکرین شات ها

Braindom 2: Brain Teaser GamesBraindom 2: Brain Teaser GamesBraindom 2: Brain Teaser GamesBraindom 2: Brain Teaser Games

هم اکنون دانلود بازی Braindom 2: Brain Teaser Games در فراروید!

 

موضوع بازی:

Braindom 2 یک بازی زیبا و اعتیادآور در سبک بازی های فکری و معمایی می باشد که از استودیوی Matchingham Games برای اندرویدی ها می باشد. بازی شامل مراحل مختلف برای به چالش کشاندن ذهن شما می‌باشند. در بازی معماهای گوناگون و تست‌هایی که مغز شما را فریب می‌دهد قرار داده شده است تا شما را ساعت ها به چالش بکشند. معماهای موجود در بازی را حل کنید و مغز خود را حسابی به چالش بکشید. در هر پازل معمولاً سؤالی مطرح می شود که شما باید با لمس کردن صفحه نمایش دستگاه تان و گاهی تعامل با آیتم های درون پازل به آن سؤال پاسخ دهید. پازل ها بسیار زیاد می باشند. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.7 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

بازی Braindom 2 دارای مفهومی منحصربه‌فرد است که به شما امکان می‌دهد مغز خود را تمرین کنید. پازل های حیله گر و سخت بازی های فکری ضریب هوشی شما را بالا می برد زیرا عادات فکری شما را به شیوه ای خنده دار و مسخره فریب می دهد و به چالش می کشد. این بازی فکری شما را تشویق می کند که روزانه خود را با پازل های سخت و تست های بی اهمیت آموزش دهید تا به استاد معما تبدیل شوید.

از ویژگی های بازی Braindom 2 عبارت است از: دارای چالش های گوناگون برای ذهن شما. جواب های غیر قابل پیش بینی برای اکثر معما ها. سرگرمی برای تمام سنین: بهترین بازی سوال و جواب برای اجتماعات خانواده و دوستان. از این مسابقه غیرممکن لذت ببرید. کاملا رایگان.بازی های سرگرم کننده. ورزش عالی برای مغز. بازی ساده و بسیار اعتیاد آور

جمع بندی:

بازی های فکری و معماها ذهن شما را پیچیده و شما را متحیر می کند. مغز خود را با بازی های فکری و بازی های پازلی تقویت کنید. شما می توانید بازی جذاب بازی بریندوم 2 را از فراروید دریافت کنید.

Braindom 2: Brain Teaser Games
بازی Braindom 2: Brain Teaser Games توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *