خانه » بازی » کلمه یابی » Braindom – دانلود بازی فکری بریندوم: پازل‌های‌ گمراه‌کننده اندروید + مود

Braindom – دانلود بازی فکری بریندوم: پازل‌های‌ گمراه‌کننده اندروید + مود

آپدیترایگان
Braindom: Brain Games Test
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

Braindom: Brain Games TestBraindom: Brain Games TestBraindom: Brain Games TestBraindom: Brain Games Test

دانلود بازی پازلی برای اندروید Braindom: Brain Games Test برای اندروید

Braindom: Tricky Puzzles Brain Games Brain Tests – بریندوم: پازل های گمراه کننده! عنوان یک بازی بسیار جذاب در دسته بازیهای پازلی از استودیو بازی سازی Matchingham Games برای سیستم عامل اندروید می باشد. این بازی از محبوب ترین بازیهای پازلی می باشد که ذهن شما را درگیر می کند. پازل ها را حل کنید به سوالات پاسخ دهید و خود را به چالش بکشید. امتیاز بازی در گوگل پلی اکنون 4.8 از 5.0 امتیاز می باشد.

کنترل بازی بسیار ساده و روان است و برای همه سنین قابل فهم و یادگیری می باشد. در هر مرحله یک سری از پازل ها وجود دارد که شما با لمس صفحه گوشی و… باید این پازل و آیتم ها را حل کنید. پازل های بازی بسیار زیاد و متنوع هستند به گونه ای که هر پازلی بخواهید در این برنامه وجود دارد. با این وجود می توانیم بگوییم پازل ها اورجینال هستند و ایده های پازل ها نو و جدید می باشند. این بازی کمک می کند تا ذهنشما خلاق شود. با پازلهای گمراه سخت در بازی شما به چالش کشیده می شوید تا بتوانید آنها را حل کنید.

در هر پازل سوالی قرار دارد که شما باید با آیتم های داخل بازی پازل را جا کنید و به سوال های بازی پاسخ دهید. پازل ها دارای موضوعات متنوع و زیادی هستند و از ایده های جدید و صدالبته جذابی برخوردار هستند. از لحاظ گرافیکی و فضای بازی، این بازی دارای فضایی بسیار مدرن و جذاب و چشم نوازی است. طراحی هنری و بسیار زیبای بازی شما را مجذوب خود می کند. در بخش جهان بازی،کاراکتر ها بسیار زیبا هستند. همه چیز به طور زیبا و رنگارنکی در کنارهم قرار دارند و یک بازی جذاب را به وجود آورده اند. پس درنگ نکنید و این بازی را از فراروید دانلود کنید.

Braindom: Brain Games Test
بازی Braindom: Brain Games Test توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *