خانه » بازی » کارتی » دانلود بازی Pyramid Solitaire Saga مود اندروید

دانلود بازی Pyramid Solitaire Saga مود اندروید

آپدیترایگان
Pyramid Solitaire Saga
  • آپدیت
  • نسخه 1.132.1
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Pyramid Solitaire SagaPyramid Solitaire SagaPyramid Solitaire SagaPyramid Solitaire Saga

هم اکنون دانلود بازی Pyramid Solitaire Saga در فراروید!

موضوع بازی:

یک بازی ماجراجویی باحال و محبوب ترین و سرگرم کننده است. از بهترین بازیهای پازل – کارتی اندروید است. بازی توسط استودیوی King منتشر شده. در بازی Pyramid Solitaire Saga به هلنا و حیوان خانگی اش کینگزلی بپیوندید، جایی که یک ماجراجویی حماسی در انتظار جسوران و شجاعان است. گنجینه های گمشده دنیای باستان را کشف کنید و اسرار را در سفری کشف کنید که شما را به سرزمین های دوردست و جادویی می برد. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.6 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

شما در بازی Pyramid Solitaire Saga باید به هلنا و دوست وفادارش کینگزلی گربیل در سفرشان  در بازی بپیوندید. باید شگفتی های دنیای باستان را کشف کنید. با گرفتن Scarabs پنهان در زیر کارت، سرنخ ها را پیدا کنید. می‌توانید کارتی را که یک کارت بالاتر یا پایین‌تر از کارت روی عرشه‌ استرا باهم مطابقت دهید. سطوح را شکست دهید و Scarabs گمشده های پنهان در دنیای باستان و جادویی که در آن قفل است را پیدا کنید. استراتژی خود را برنامه ریزی کنید و تکمیل اپیزودها را شروع کنید.

مراحل مختلفی در بازی  Pyramid Solitaire Saga وجود دارد.  برای پشت سر گذاشتن مرحله ها باید از سرنخهای موجود در کارتها استفاده کنید. آنها را با یکدیگر هماهنگ کنید. با کامل کردن هر اپیزود، گنجینه های مختلف باستانی برای شما آشکار می شود و وارد دنیاهای شگفت انگیزی میشوید. در این دنیا، پر از ماجراهای سرگرم کننده دیگر است. ماجراجویی شما همگی با تلاشی برای احیای پیشگویی خپری آغاز می شود و هلنا برای انجام آن به کمک شما نیاز دارد.

چنانچه از علاقه‌مندان به بازیهای فکری کارتی هستید، پیشنهاد میکنیم این بازی را نصب نموده و برای مدتها خود را سرگرم نمایید. شما می توانید بازی Pyramid Solitaire Saga را در فراروید به صورت رایگان دریافت کنید.

Pyramid Solitaire Saga
بازی Pyramid Solitaire Saga توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *