خانه » بازی » آموزشی » دانلود بازی بازی کامیون برای بچه ها جدید مود اندروید

دانلود بازی بازی کامیون برای بچه ها جدید مود اندروید

آپدیترایگان
Kids truck games Build a house
  • رای: 28
  • نظر: 3
محبوبیت 67% 67%

اسکرین شات ها

Kids truck games Build a houseKids truck games Build a houseKids truck games Build a houseKids truck games Build a house

معرفی  بازی  Truck games for kids

درباره بازی : اگر کودک شما چه دختر و چه پسر،علاقه به ماشین های تراکتوری و کامیونی دارند،بازی کامیون مخصوص ان هاست. بازی به ای صورت است که، ابزار الات ماشین را در جای درست هر ماشین قرار دهید. در بازی می توانید ماشین،خانه و… را بسازید. در گوگل پلی بازی Truck games for kids   امتیاز 4.1 را از 5 را کسب کرده است.

درباره نحوه بازی:در ازی علاوه بر ساخت کامیون و تراکتور با ابزار الاتی که در اختیار دارید، شما می توانید خانه،باغچه،استخر،و…. رویاییتان را طراحی  کنید و بسازید. شما برای ساختن خانه رویاییتان نیاز به ماشین الات مانند کامیون دارید. برای جابه جایی ابزار بنایی نیازمند کامیون هستید. ماشینی را که  خودتان می سازید در ساخت خانه هم به شما کمک میکند. بعد از ساخت خانه ماشین کثیف می شود. باحال ترین بخش بازی اینجا است که،شما باید  ماشین کثیف را به کارواش ببرید و با استفاده از شوینده های مخصوص ماشین را کف پاشی کنید. همچنین بازی از طرفی جنبه اموزشی و یادگیری را   دارد.

در هنگام بازی ممکن است ماشین یا همان کامیون و تراکتور سوخت تمام کنند. جای نگرانی نیست،باید به پمپ بنزین و گاز بروید و سوخت ماشین را  تامین کنید. کودک شما وقتی که ابزار الات ماشین ها را در جای درست ان قرار می دهد،باعث می شود جای ان ها را یاد بگیرد. این بازی باعث فعال  شدن و به چالش کشیدن مغز کودک می شود. گرافیک و طراحی بازی بسیار رنگی و کارتونی است. بازی علاوه بر سرگرمی،باعث یادگیری و تقویت حافظه می  شود و چه چیزی بهتر از این است.

 

جمع بندی : به طور کلی بازی Truck games for kids از دسته بازی های فکری و جور کردنی خوبی برای کودکان است. میتوانند ذهن کودک را خلاق و  تقویت کند. بازی را در فراروید به صورت رایگان دانلود کنید.

  1. بازی عالیه

  2. پسرم بازی میکنه و خیلی دوستش داره

  3. اوکی هستش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *