خانه » بازی » آموزشی » دانلود بازی های ساختمانی و اتومبیل Car & Games building اندروید

دانلود بازی های ساختمانی و اتومبیل Car & Games building اندروید

آپدیترایگان
Car & Games for kids building
  • آپدیت
  • نسخه 1.9.57
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 5
  • نظر: 0
محبوبیت 40% 40%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود نسخه 1.9.57 بازی اموزشی بازی های ساختمانی و اتومبیل در فراروید!

معرفی بازی : امروزه بازی  های اموزشی برای بچه ها طرفداران بسیار زیادی را داشته است. این دسته از بازی های حل کردنی و مدیریتی، ساختنی باعث خلاق شدن و تقویت ذهن و مغز  فرزند شما می شود. امتیاز به دست اورده  بازی های ساختمانی و اتومبیل در گوگل پلی 4.4 از 5 امتیاز است.

درباره بازی : این دسته از بازی های اموزشی، یک روش مطالعه به همراه بازی است که،باعث می شود کودک شما زودتر چیزها را یاد بگیرد. اگر میلی به یادگیری هم نداشته باشد به دلیل اموزشی بودن بازی  باعث یادگیری خودکار می شوذ. با این روش کودکان شما بهتر و سریع تر متوجه مباحث می شوند و بهتر یاد می گیرند. این روش بازی و اموزش بیشار مخصوص بچه دبستانی ها است. بازی، بازی های ساختمانی و اتومبیل برای کودکان نو پا پر از ماشین و کامیون های متنوع است. در این بازی شما می توانید کامیون خود را بسازید. به این صورت که شما قطعه ها و ابزار های مختلف کامیون در جای درست  ماشین  می گذارید تا ماشین شما اماده شود. ساختن ماشین و ابزار ان بسیار طبیعی و، واقعی است.                                                                شما باید بعد از هر فعالیت و یا استفاده از ماشین خود، سریع ماشین خود را به خدمات تعمیر اتومبیل ببرید تا ماشین شما را چک کند. همچنین شما برای رفتن به مکان های دیگر باید ماشین خود را به سوخت های در مسیر ببرد و ماشین خود را بنزین بزنید. اگر شما بنزین نداشته باشید ماشینتان حرکت نمی کند و نمی توانید به مکان های دیگر بروید.

جمع بندی: بازی های ساختمانی و اتومبیل یک بازی اموزشی مخصوص بچه های سنین دبستانی است که باعث تقویت و مدیریت ان ها می شود. یاد میگیرند که چگونه مدیریت بر ماشین خود داشته باشند. شما می توانید این بازی را به صورت رایگان از فراروید دانلود کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *