خانه » بازی » آموزشی » دانلود بازی Toca Life World: Build a Story مود اندروید

دانلود بازی Toca Life World: Build a Story مود اندروید

آپدیترایگان
Toca Life World: Build a Story
  • آپدیت
  • نسخه 1.63
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی جذاب Toca Life World از فراروید!

موضوع بازی:

Toca Life World یک بازی ویدیویی شبیه سازی فوق العاده زیبا و دوست داشتنی از Toca Boca برای اندرویدی ها می باشد. بازی برای تمام سنین از بچه‌های کوچک گرفته تا بزرگسالان است. دنیای خود را بسازید و هر داستانی را که دوست دارید بازی کنید. شما در این بازی می‌توانید در دنیای توکا داستان‌سازی کنید و جهانِ خود را خلق کنید. با استفاده از زوایای مختلفِ زندگی توکا مانند:شهر، تعطیلات، اداره، بیمارستان و چیزهای دیگر می‌توانید حسابی خوش بگذرانید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.3 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

بازی Toca Life World شما وارد زندگی توکا می شوید. در یک شهر زندگی می کنید که هر کاری می خواهید می توانید انجام دهید. حتی می توانید داستانی با شخصیت مورد علاقه خود در هر مکانی که می خواهید بسازید. پس جهان خود را ایجاد کنید و هر داستانی را که دوست دارید بازی کنید. در مکان های مختلف مثل آرایشگاه، مرکز خرید و فروشگاه مواد غذایی و یا حتی یک آپارتمان به کاوش بپردازید و شروع به ساخت جهان خودتان کنید. همچنین شما می توانید مکان ها و شخصیت ها را ترکیب کنید و یا تطبیق دهید.

جهان Toca Life World متعلق به شماست، شخصیت‌ها را بسازید و برای آن‌ها خط داستانی طرح کنید. در این راه به کشفِ چیزهای مختلف بپردازید. شما در این بازی می‌توانید در مکان‌های مختلف داستان‌های خود را بسازید، دوست دارید حیوان خانگی خود را به مدرسه ببرید. همچنین می توانید دکتر را به سالن آرایشگری بیاورید و موهایش را به رنگ های مختلفی دراورید! در دنیای توکا شما رئیس هستید.

جمع بندی:

یک بازی فوق‌العاده با گرافیک خارق‌العاده و امکانات تقریباً بی‌نهایت در زمینه ساخت و بازی کردن تقریباً با هر چیزی است که فکرش را بکنید است. اگر شما هم این دسته از بازی ها را دوست دارید! بازی دنیای توکا را از فراروید دریافت کنید و لذت ببرید.

 

Toca Life World: Build a Story
بازی Toca Life World: Build a Story توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *