خانه » برنامه » فروشگاه » Torob 0.17.1.5 – اپلیکیشن “ترب – پیدا کردن بهترین قیمت بازار” برای اندروید

Torob 0.17.1.5 – اپلیکیشن “ترب – پیدا کردن بهترین قیمت بازار” برای اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Torob
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود برنامه Torob در فراروید!

موضوع برنامه:

Torob یک برنامه بسیار کاربردی و عالی برای اطلاع از قیمت کالا است. شما برای داشتن یک خرید خوب باید کیفیت و قیمت خوب را در نظر بگیرید. حال برای این کار باید  به بازار بروید و به تمامی مغازه ها سر بزنید که ممکن است خسته کننده باشد. حال برنامه ترب ساخته شده است که شما در خانه با یک گوشی به انواع کالا دسترسی داشته باشید. در ترب تعداد فروشندگان کالاها بسیار زیاد است. مثلا ممکن است فروشندگان یک تلوزیون 30 نفر باشند و با قیمت های متفاوت که می توانید به همه ان ها دسترسی داشته باشید و خرید کنید. امتیاز به دست اورده این برنامه در گوگل پلی 4.5 از 5.0 امتیاز می شود.

در ادامه…

برنامه Torob ویژگی های بسیار خوبی را دارد. شما هر اطلاعات و هرچیزی را که مربوط به خرید کالا می باشد را در این برنامه به ان دسترسی دارید. مثلا اطلاع از آخرین قیمت های بازار در رابطه با هر کالایی، وجود تعداد بالای فروشگاه‌های تحت پوشش این برنامه که شما از هرکدام بخواهید می توانید به صورت انلاین خرید کنید. تنوع محصولات تحت پوشش این برنامه بسیار زیادی است هرچیزی را بخواهید می توانید پیدا کنید. همه کالا ها در برنامه دسته بندی مخصوص به خود را دارند. مانند طلا، وسایل برقی، وسایل اشپزخانه، وسایل اتاق خواب و…. از نکات مثبت برنامه Torob قابل اعتماد بودن و با کیفیت بودن کالاهای موجود در این برنامه است. شما می توانید با خیال راحت و با تضمین، کالا مورد نیاز خود را از این برنامه بخرید.

جمع بندی:

به طور کلی ترب یک اپلیکیشن کاربردی و عالی برای دسترسی و اطلاع از آخرین و بهترین قیمت‌های بازار است. پیشنهاد می شود که هر شخصی این برنامه را بر روی گوشی خود نصب کند. شما می توانید ترب را از فراروید دریافت کنید.

Torob
برنامه Torob توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *