خانه » برنامه » فروشگاه » دانلود برنامه Divar مود اندروید

دانلود برنامه Divar مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Divar
  • رای: 15
  • نظر: 0
محبوبیت 93% 93%

اسکرین شات ها

DivarDivarDivarDivar

هم اکنون دانلود برنامه خرید و فروش کالا Divar در فراروید!

موضوع برنامه:

Divar یکی از برنامه های بسیار عالی ایرانی در زمینه خرید و فروش و استخدامی است. یک وبسایت بزرگ نیازمندی‌ های همراه در زمینه ی خرید و فروش کالا می باشد. به جرئت دیوار را می توان بهترین اپلیکیشن در زمینه ی خرید و فروش کالای نو و دست دوم دانست. امتیاز به دست اورده این اپ در گوگل پلی 4.3 از 50 امتیاز است.

در ادامه…

در برنامه Divar میتوانید به فروش اجناس خود یا خرید اجناس مورد نظر خود بدون نیاز به واسطه ای به فروشنده یا خریدار کالای مورد نظر خود مراجعه کنید. پس از انجام گفتگو و توافق بر سر قیمت، سالم بودن جنس، و… اقدام به معامله خرید یا فروش کنید. شما با استفاده از برنامه دیوار میتوانید اجناس موردنظر خود را در زمینه های لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی، وسایل نقلیه، کسب و کار، شخصی و سرگرمی و فراغت را به فروش برسانید. هر یک از دسته بندی های نام برده شده به زیر مجموعه هایی تقسیم می شوند که دسترسی راحت به آگهی های مدنظر را به راحتی فراهم کرده است.

فقط کافیست برروی یکی از اگهی ها لمس کنید تا طیف زیادی از آگهی های مرتبط با موضوع انتخابی روبرو شوید! اپلیکیشن Divar شامل همه شهر های ایران از جمله تهران، مشهد، اصفهان، تبریز، کرج، شیراز، اهواز، قم، کرمانشاه، ارومیه، زاهدان، رشت، کرمان و…این نرم افزار دارای محیط کاملا ساده و اما کاربردی دارد. میتوانید به سادگی از آن استفاده کنید. امکان بسیار عالی این برنامه ی بسیار عالی این است که، آگهی‌ها بر اساس محل جغرافیایی، موضوع و دسته‌بندی روی این برنامه طراحی شده اند.

جمع بندی:

اگر شماهم قصد خرید و یا فروش کالایی را دارید و یا به دنبال شغل هستید این برنامه برای شما است. هرچه سریع تر این اپ را از فراروید به صورت رایگان دانلود کنید.

تبلیغات
Divar
برنامه Divar توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *