خانه » برنامه » ارتباطات » دانلود برنامه ایتا | ایتاگرام | بدون فیلتر ‎ مود اندروید

دانلود برنامه ایتا | ایتاگرام | بدون فیلتر ‎ مود اندروید

آپدیتآنلاین
eitaa
  • رای: 13
  • نظر: 0
محبوبیت 92% 92%

اسکرین شات ها

eitaaeitaaeitaaeitaa

هم اکنون دانلود پیم رسان ایتا در فراروید!

موضوع برنامه eitaa :

eitaa مسنجر یا پیام رسان سریع و هوشمند اندرویدی می باشد. این پیامرسان از شرکت اندیشه یاوران تمدن است. همان‌طور که از نام آن مشخص است، کار این پیام رسان ارسال پیام است. ایتا یک اپ برای پیام،تماس،پرداخت قبوض و…است. امتیاز به دست اورده این اپ در گوگل پلی 3.9 از5.0 امتیاز است.

در ادامه…

شما با تکیه بر امکانات یک پیام‌رسان مانند eitaa، به راحتی می‌توانید با دیگر کاربران چت کنید. این پیام می‌تواند متنی، صوتی، حاوی عکس و فیلم یا حتی سایر فایل‌ها باشد. تمامی این امکانات در ایتا نیز در دسترس شما قرار دارد. شما به راحتی می‌توانید با دوستان خود در ایتا به صورت متنی چت کنید. همچنین میتوانید در این بین برای آن‌ها پیام صوتی ارسال نمایید. بهای اینترنت مورد استفاده در ایتا به صورت یک سوم محاسبه می‌شود، این یعنی ۶۶ درصد مصرف کمتر در قیاس با اپلیکیشن‌های خارجی است.

یکی از بخش‌های جذاب دیگر eitaa، امکان استفاده از خدمات پرداخت است. شما در ایتا می‌توانید برای سیم‌کارت خود یا دیگران شارژ بخرید. این عملیات کار خاصی ندارد و به راحتی می‌توانید این کار را انجام دهید. از سوی دیگر، می‌توانید بسته اینترنتی را نیز به همین طریق از ایتا تهیه کنید. درست به مانند شارژ سیم‌کارت، امکان تهیه بسته اینترنت نیز برای دیگر کاربران میسر است. قابلیت پرداخت قبوض نیز از جمله دیگر ویژگی‌های جذاب در ایتا است که باعث می‌شود تا در حین چت کردن با دوستان‌، بتوانید قبض‌های خود را نیز پرداخت نمایید. اگر به دنبال یک پیام‌رسان سریع و پایدار ایرانی برای گوشی خود هستید، ایتا یک اپلیکیشن فوق العاده و کاربردی برای شما است.

جمع بندی:

اگر به دنبال یک پیام‌رسان سریع و پایدار ایرانی برای گوشی خود هستید، ایتا یک اپلیکیشن ایده‌آل و عالی برای شما است. این اپ با قابلیت‌های مختلفش کار راه بنداز ترین اپ کاربردی است. شما میتوانید ایتا را از فراروید به صورت رایگان دانلود کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *