خانه » برنامه » موسیقی و صدا » دانلود برنامه Spotify: Music and Podcasts جدید به همراه مود

دانلود برنامه Spotify: Music and Podcasts جدید به همراه مود

جدیدرایگان
Spotify: Music and Podcasts
  • رای: 25
  • نظر: 5
محبوبیت 92% 92%

اسکرین شات ها

Spotify: Music and PodcastsSpotify: Music and PodcastsSpotify: Music and PodcastsSpotify: Music and Podcasts

دانلود نسخه جدید Spotify به همراه نسخه مود شده

هم اکنون نسخه8.7.62.398 به همراه نسخه مود شده از وبسایت فراروید منتشر شد!

سرویس پخش آنلاین موسیقی امروزه به یکی از محبوب ترین روش های گوش دادن به موسیقی تبدیل شده است. این سرویس ها حدود 20 سال پیش با نام Napster ایجاد شدند و در حال حاضر میلیاردها کاربر را با ویژگی های غیرعادی خود مدیریت می کنند. سرویس های پخش موسیقی کاتالوگ وسیعی از فایل های صوتی را به کاربران خود ارائه می دهند. امروزه بسیاری از سرویس‌های موسیقی آنلاین مانند  ، Youtube Music، Gaana، SaavnJio، Hungama و موارد دیگر در حال پخش هستند.

در میان تمامی این سرویس های پخش موسیقی، Spotify یکی از بهترین سرویس ها از نظر مجموعه صدا، کیفیت صدا، امکانات و پیرامون هر زمینه است. حتی اگر شما یک خالق باشید، قطعا ویژگی های مبتکر Spotify را دوست خواهید داشت. برای تجربه بالاترین کیفیت موسیقی، ویژگی‌های بسیار زیاد، محتوای اصلی Spotify و تبلیغات مجازی صفر، ابتدا باید در Spotify Premium Plan مشترک شوید که هزینه آن ماهیانه 119.00 INR است. اما اکثر دانشجویان و متخصصان نمی توانند این مبلغ را فقط برای پخش موسیقی که می توانند از طریق برخی وب سایت ها به صورت رایگان دانلود کنند، پرداخت کنند. بنابراین برای کاربران ما، امروز ما اینجا با Spotify Premium  هستیم که اشتراک Premium را برای Spotify رایگان برای شما فراهم می کند.

یکی از بهترین ویژگی هایی که Spotify Premium ارائه می کند، عدم وقفه در تبلیغات است. از آنجایی که در زندگی امروزی، هیچ کس نمی‌خواهد بین تبلیغات گیر کند، زیرا موسیقی بهترین بخش زندگی همه است، و هیچ کس نمی‌خواهد زمان خود را در بین تبلیغات تلف کند. می توانید از هر یک از آهنگ ها، پادکست ها یا محتوای ممتاز مورد علاقه خود بدون وقفه در تبلیغات و اعلان ها لذت ببرید!

Spotify: Music and Podcasts
برنامه Spotify: Music and Podcasts توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات
  1. چجوری آفلاین گوش بدیم ؟
    باید کاری کنیم پریمیوم بشه؟

  2. چجوری پریمیوم میشه ؟

  3. نمیارتش نمیدونم چیکار باید انجام بدم هی اولش میزنه مشکلی پیش آمد

    1. باید در ابتدا ایپیتونو تغییر بدین. بعد از یکبار ورود نیاز نیست.

  4. عالی بدون فیلتر شکن هم کار میکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *