خانه » برنامه » موسیقی و صدا » دانلود CastBox Premium 11.0.2 – برنامه پخش و دانلود پادکست برای اندروید

دانلود CastBox Premium 11.0.2 – برنامه پخش و دانلود پادکست برای اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Podcast Player App - Castbox
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود برنامه CastBox Premium در فراروید!

Podcast Player App Castbox برنامه پخش و دانلود پادکست!عنوان یک اپلیکیشن بسیار جذاب پادکست توسط Castbox.FM توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است.در این برنامه شما به پادکست های بسیار متنوعی دست پیدا می کنید. شما در این اپ جذاب بیش از 50 میلیون پادکست متنوع وجود دارد که شما در هرجایی که بخواهید می توانید پلی کنید و گوش کنید. امتیاز به دست اورده این اپلیکیشن در گوگل پلی 4.5 از 5.0 امتیاز می باشد.

امروزه افراد رو به کتاب های صوتی اورده اند که منظور همان پادکست است. پادکست به مجموعه‌ای از فایل‌های صوتی می‌گویند که برای دانلود یا گوش کردن آنلاین مورد استفاده قرار می‌گیرند. به عبارت دیگر، پادکست‌ها مانند برنامه‌های رادیویی هستند با این تفاوت که می‌توان به صورت آنلاین و در هر زمان و مکان به آن‌‌ها گوش داد. افراد ترجیح می دهند که روزانه به جای پخش موزیک در اوقات خود و یا در رانندگی و… به پادکست ها گوش دهند. پادکست ها شامل کتاب های اموزنده،رمان و… باشد.

بعضی از افراد هم هستند خواندن کتاب برایشان سخت است،پس پادکست ها گزینه مناسبی برای این افراد هستند. در این اپلیکیشن Podcast Player App Castbox شما به 50 میلیون پادکست های متنوع دسترسی خواهید داشت. شما می توانید پادکست ها را ذخیرع کنید و افلاین از ان ها استفاده کنید. دسته بندی موضوعی پادکست‌ها موجب می شود شما به راحتی به پادکست مورد نظر خود دست یابید. شما می توانید در قسمت سرچ به راحتی پادکستی را که می خواهید با هر موضوعی به راحتی بیابید. اگر شما هم علاقه به کتاب های صوتی و پادکست دارید،ما به شما این اپلیکیشن را پیشنهاد می کنیم که به راحتی می توانید در ان به پادکست ها گوش دهید. شما می توانید برنامه پخش و دانلود پادکست را از فراروید دریافت کنید.

Podcast Player App - Castbox
برنامه Podcast Player App - Castbox توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *