خانه » برنامه » ارتباطات » Messages by Google – برنامه پیام رسان گوگل [مسیج] اندروید!

Messages by Google – برنامه پیام رسان گوگل [مسیج] اندروید!

آپدیتآنلاینرایگان
Messages by Google
  • آپدیت
  • نسخه برای هر دستگاه متفاوت است
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Messages by GoogleMessages by GoogleMessages by GoogleMessages by Google

دانلود پیام رسان Messages by Google در فراروید!

Messages by Google یک اپلیکیشن پیام رسان عالی توسط کمپانی گوگل می باشد. اپلیکیشن پیام‌رسان گوگل است که برای سیستم‌عامل‌های Android و Wear OS قابل استفاده می باشد. در این برنامه با محیطی ساده و همه پسند شما می توانید به راحتی با مخاطبین خود ارتباط برقرار کنید. امتیاز به دست اورده این برنامه در گوگل پلی 4.2 از 5.0 امتیار می باشد.
همه افراد امروزه از طریق پیام و مسیج با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند. حال اپلیکیشن رسمی و کاربردی می باشد. شما می توانید با اطمینان کامل با دوستان و افراد ارتباط برقرار کنید. شما می توانید به راحتی و با کنترل ساده و محیطی ساده و دور از پیچیدگی به یکدیگر عکس و پیام ارسال کنید. این برنامه دارای شبکه‌ای که از RCS پشتیبانی می‌کند و متصل است، این قابلیت ها به‌طور خودکار فعال می شود. پیام رسان Messages by Google مانند دیگر پیام رسان ها می باشد. شما قابلیت ارسال پیام، تصاویر، ویدئو، پیام صوتی را دارید. متن های گروهی ارسال کنید و تصاویر، گیف ها، شکلک ها، استیکرها، ویدئوها و پیام های صوتی مورد علاقه خود را به اشتراک بگذارید. شما می توانید پیام ها و اطلاعات مورد نظر خود را ذخیره کنید و یا حتی می توانید با سرچ چیزی که می خواهید به راحتی می توانید پیدا کنید.
همچنین وقتی شما پیامی را که ارسال کنید ساعت ارسال پیام، ساعت رویت و… را نمایش می دهد. امکان بلاک کردن ارسال کننده پیامهای آزاردهنده و یا مخاطبینی را که دوست ندارید می توانید ان ها را بلاک یا در لیست سیاه بیندازید. با این کار ان ها نمی توانند دیگر با شما ارتباط برقرار کنند. به راحتی پیام های خود را مدیریت کنید. شما می توانید محیط پیام رسان خود را رنگی کنید و هرگونه که می پسندید ان را زیباسازی کنید. بنابراین شما می توانید این پیام رسان را از فراروید Messages by Google دریافت کنید و لذت ببرید.
Messages by Google
برنامه Messages by Google توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *