خانه » برنامه » نقشه و راهبری » دانلود برنامه MapFactor Navigator مود اندروید

دانلود برنامه MapFactor Navigator مود اندروید

آپدیترایگان
MapFactor Navigator
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

MapFactor NavigatorMapFactor NavigatorMapFactor NavigatorMapFactor Navigator

هم اکنون دانلود برنامه MapFactor Navigator در فراروید!

موضوع بازی:

MapFactor Navigator یک برنامه بسیار عالی و کاربردی در پیدا کردن مسیر و… می باشد. یک مسیریاب افلاین و بسیار پرکاربرد است. در هنگام مسافرت و اشنا نبودن با شهر و مسیرها شما نیاز به یک مسیریاب دارید که شما را راهنمایی کند. شما هرچیزی را که از یک مسیریاب می خواهید در این برنامه وجود دارد. برای یافتن رستوران مراکز تفریحی و بازار و… به راحتی در این مسیریاب می توانید پیدا کنید. امتیاز به دست اورده برنامه در گوگل پلی 4.4 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

امروزه به دلیل ساخت و ساز های زیاد و ساخت شهر یا روستا و حتی خیابان های جدید مسیرهای متعددی به وجود امده است. حال اگر کسی بخواهد مسافرت برود و راه ها را نشناسد ممکن است گم شود. و یا حتی اگر بخواهید در شهر خودتان به جایی بروید، ممکن است راه های متفاوتی وجود داشته باشد که نزدیک تر به مقصد برسید. برای حل این مشکلات برنامه به اسم MapFactor Navigator وجود دارد.
این برنامه قابلیت های بسیار زیادی دارد. مثلا نزدیک ترین راه ها را برای رسیدن به مقصد به شما نشان می دهد. برنامه MapFactor Navigator بسیار دقیق است. این مسیریاب هم تصویری و هم صوتی است. شما می توانید مبدا و مقصد خود را در این برنامه وارد کنید. مسیریاب شروع به صحبت می کند و شما را تا مقصد راهنمایی می کند و نیازی نیست به نقشه نگاه کنید. یکی از ویژگی های مثبت برنامه نبود نیاز به اینترنت است شما می توانید به راحتی به برنامه دسترسی داشته باشید.

جمع بندی:

بنابراین اگر شماهم مسیرها را نمی شناسید و یا اهل مسافرت هستید و دوست دارید که نزدیک ترین راه ممکن را بیابید این برنامه برای شما مناسب است. شما می توانید برنامه مسیریاب افلاین را از فراروید دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *