خانه » برنامه » نقشه و راهبری » Sygic Navigation Full – دانلود مسیریاب “سایجیک” برای اندروید

Sygic Navigation Full – دانلود مسیریاب “سایجیک” برای اندروید

آپدیترایگان
Sygic GPS Navigation & Maps
  • آپدیت
  • نسخه برای هر دستگاه متفاوت است
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Sygic GPS Navigation & MapsSygic GPS Navigation & MapsSygic GPS Navigation & MapsSygic GPS Navigation & Maps
‏‏

دانلود اپلیکیشن مسیریابی Sygic Navigation Full در فراروید!

Sygic Navigation Full یک نرم افزار مسیریابی بسیار عالی با زبان فارسی می باشد. این اپلیکیشن به شما در یافتن مسیر و مسیر های متفاوت کمک می کند. یک نرم افزار بسیار کامل و هوشمند می باشد. شما می توانید بدون نیاز به اینترنت و خیلی راحت وارد اپلیکیشن شوید و مبدا و مقصد خود را وارد کنید. با این کار به شما کوتاه ترین مسیر ارائه می شود و شما به راحتی به مقصد می رسید و کمتر سردرگم می شوید. امتیاز به دست اوده این برنامه در گوگل پلی 4.3 از 5.0 امتیاز می باشد.
امروزه با پیشرفت ساخت و ساز مسیرهای متفاوتی برای رفت و امد وجود دارد. یعنی ممکن است برای رفتن به یک مقصد چند مسیر وجود داشته باشد که یکی 5 دقیقه ای برسید و با مسیر دیگر 10 دقیقه. حال شما ممکن است مسیرهای زیادی را نشناسید و یا برای مسافرت و سفر جاده ها را بلد نباشید. اپلیکیشن Sygic Navigation Full کار شما را راحت کرده است. شما با استفاده از این اپلیکیشن مبدا و مقصد خود را وارد می کنید و سایجیک شما را از نزدیک ترین راه به مقصد می رساند. برنامه ویژگی و قابلیت های بسیار مفیدی را دارد.
ممکن است در مسیر شما اشتباهی بروید، برنامه Sygic Navigation Full فورا یک مسیر را به شما نشان می دهد که گیج و گمراه نشوید. نقشه سه بعدی کیفیت بسیار بالایی را برای شما ارئه می کند. برنامه دارای سخنگو است یعنی مسیر ها و علائم با صدای رسا برای شما پخش می شود. این برنامه از زبان فارسی پشتیبانی می کند که خیلی راحت بدون نیاز نگاه به نقشه شما مسیر خود را با سخنگو می توانید پیش ببرید. برنامه قابلیت های دیگری را مانند جهت قبله،بیمارستان، رستوران،پمپ بنزین،اوقات شرعی،اطلاع از شرایط اب و هوا و… را قبل از عبور از این مکان ها به شما اطلاع می دهد. بنابراین اگر نیاز به یک مسیریاب بسیار عالی و قوی دارید، می توانید این اپلیکیشن را از فراروید دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *