خانه » برنامه » ارتباطات » دانلود برنامه Firefox Focus: No Fuss Browser مود اندروید

دانلود برنامه Firefox Focus: No Fuss Browser مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Firefox Focus: No Fuss Browser
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

Firefox Focus: No Fuss BrowserFirefox Focus: No Fuss BrowserFirefox Focus: No Fuss BrowserFirefox Focus: No Fuss Browser

هم اکنون دانلود برنامه Firefox Focus: No Fuss Browser در فراروید!

یک مرور گر امن و ضد تبلیغ

موضوع برنامه:

Firefox Focus یکی از بهترین و برترین مرورگر اینترنتی از موزیلا یکی از با سابقه ترین و قدیمی ترین کمپانی های فعال در زمینه مرورگر های اینترنتی است، می باشد. این مرورگر بسیار قوی و امن برای شما است که بتوانید کارهای اینترنتی خود را انجام دهید. همه افراد به دنبال یک مرور گر برای استفاده روزانه هستند. مثلا برای فیلم دیدن، تحقیق، دانلود موزیک و… اما در این بین برای انجام کارها ممکن است تبلیغات بسیار زیادی وجود داشته باشد که شمارا خسته می کند. فایر فاکس امده و مرور گر پر سرعت و ضد تبلیغ را برای شما ساخته است. امتیاز به دست اورده این برنامه در گوگل پلی 4.6 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

Firefox Focus یک مرورگر بسیار قدرتمند و امن است. این مرورگر با سرعت بسیار بالایی که دارد کاربرانی زیادی را به خود جذب کرده است. میلیون ها کاربر در سرار دنیا از این مرور گر برای انجام کارهای خود استفاده میکنند. زیرا که ویژگی های خوبی مانند ضدتبلیغ بودن را دارد، که دیگر نیازی نیست که تبلیغ ها را تماشا کنیم و منتظر بمانیم که تمام شوند تا بتوانیم کار خود را انجام دهیم. این ویژگی موجب صرفه جویی در وقت و همچنین در حجم مصرفی اینترنت ما هم می شود.
مرورگر Firefox Focus مجموعه ای کامل از ابزار هاست و تمامی امکانات لازم برای حفظ حریم خصوصی کاربران را در خود دارد. همه اطلاعات خصوصی افراد مانند ایمیل و… را امن نگه میدارد که به راحتی شما بتوانید کارهای شخصی مانند ایمیل زدن های مهم را انجام دهید. مرورگر به طور خودکار تمامی پسوردها و اطلاعات را در هنگام خروج کاربر از مرورگر، به طور خودکار پاک می کند و به این طریق از ثبت هر نوع اطلاعات شخصی شما  در حافظه گوشی جلوگیری می کند.

جمع بندی:

اگر به دنبال یک مرورگر پر سرعت و امن هستید که تبلیغات هم نداشته باشد! مرور گر فایرفاکس فوکوس را از فراروید دریافت کنید و با خیال راحت از ان استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *