خانه » برنامه » ارتباطات » دانلود برنامه Skype مود اندروید

دانلود برنامه Skype مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Skype
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

SkypeSkypeSkypeSkype

هم اکنون دانلود برنامه Skype در فراروید!

یک پیام رسان برای برقراری ارتباط با پیام و تماس صوتی و تصویری

موضوع برنامه:

Skype یک برنامه بسیار کاربردی برای تماس صوتی و تصویری است که توسط نیکلاس زنشتروم سوئدی و جانوس فریس دانمارکی ایجاد شد. این برنامه بسیار کاربردی است زیرا شما با حجم اینترنتی ناچیز می توانید یک تماس تصویری و صوتی با کیفیت اچ دی را برقرار کنید. این برنامه برای نسخه های مختلف مانند ایفون،ویندوز، اندروید می باشد. اسکایپ کاربران زیادی را از سراسر دنیا به خود جذب کرده است. توانسته یک برنامه پر کاربرد در بین کاربران باشد. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.1 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

همانطور که گفتیم کاربرد برنامه Skype در برقراری تماس های صوتی و تصویری با کیفیت بالا است. علاوه بر برقراری ارتباط شما می توانید پیام، ویدئو، فایل، موزیک و… را ارسال کنید. این سرویس بسیار محبوب و پر کاربرد است و مانند واتساپ و دیگر پیام رسان ها عمل میکند. می تواند جایگزین بسیار خوبی برای دیگر پیام رسان ها باشد. طراحی برنامه اسکایپ بسیار زیبا است و دارای رابط کاربری یوزرفرندلی است.

یکی دیگر از قابلیت‌های جذاب و کاربردی Skype ، امکان ذخیره‌سازی تماس‌ها است. یعنی شما می توانید تماس ها را ذخیره کنید، و در آینده نیز امکان رجوع به این تماس‌ها را دارید. مثلا اگر تماس شما کاری و مهم است و وقت نوشتن نکات را ندارید به راحتی تماس را ذخیره کنید و هر وقت که می خواهید برگردید و ان را از اول ببنید. اسکایپ از زبان های زیادی پشتیبانی می کند و با ارائه سرویس تماس تلفنی بسیار ارزان با کشورهای مختلف محبوبیت خود را زیاد کرده است.

جمع بندی:

اگر به دنبال یک برنامه برای ارسال پیام،عکس و… هستید!  همچنین می خواهید که با ان بتوانید تماس برقرار کنید! این برنامه گزینه مناسبی برایتان است. شما می توانید برنامه اسکایپ را از فراروید دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *