خانه » برنامه » هنر و طراحی » دانلود برنامه Canva: Design, Photo & Video ‏ جدید مود اندروید

دانلود برنامه Canva: Design, Photo & Video ‏ جدید مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Canva: Design, Photo & Video ‏
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود نسخه 2.201.0 برنامه ویرایشگر عالی Canva در فراروید!

معرفی برنامه : Canva: Design, Photo & Video Premium عنوان یک اپلیکیشن ساخت طرح ها گرافیکی مخصوص اندروید می باشد که توسط Canva توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. Canva یک برنامه ساخت طرح های گرافیکی برای اندرویدی ها است. این نرم افزار یک استارت اپ جامع برای ساخت انواع طرح های گرافیکی  است. امتیاز به دست اورده این برنامه در گوگل پلی 4.8 از 5 است.

درباره برنامه: نرم افزار Canva بسیار ساده است. شما در کانوا می توانید هرچه را که در ذهنتان می گذرد را به تصویر بکشید. انچه که در ذهنتان هست را با این برنامه حرفه ای به نمایش بگذارید. در این برنامه شما تمام ایده ها، نو اوری ها، خلاقیت هایتان را می توانید رو کنید. ایده های خود را در ساخت طرح پوستر، کارت پستال، کارت ویزیت، لوگو و…را می توانید به نمایش بگذارید و کسب درامد کنید. ساخت طرح های گرافیکی توسط Canva طیف وسیعی را در بر میگیرد. به صورتی که، هر نوع ویدئو ، استوری اینستاگرام،پوسترها، کارت های پستال، و… قابل طرح ریزی می باشند. این برنامه 60 هزار قالب متفاوت را در خود جای داده است.

شما قادر هستید که، هرکدام از قالب ها را در سطحی فوق العاده شخصی سازی کنید. بدون هیچ محدودیتی می توانید از این قالب ها استفاده کنید و نهایت استفاده را کنید. Canva قابلیت های متنوعی دارد. یکی از قابلیت های کانوا طرح های مختص به تبلیغات در حوزه دیجیتال است. کسانی که کسب و کار های کوچک و یا به تولید محتوا در اینستاگرام می پردازند، بدون هزینه و با تعداد کمی عکس و ویدئو می توانید اسلاید های جذاب را بسازید.

جمع بندی: یک ویرایشگر کاملا حرفه ای با قابلیت های فراوان است. شما می توانید با نصب رایگان این برنامه از سایت فراروید می توانید انواع کارهای گرافیکی و طراحی را انجام دهید و کسب درامد کنید.

 

Canva: Design, Photo & Video ‏
برنامه Canva: Design, Photo & Video ‏ توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *