خانه » برنامه » هنر و طراحی » Apowersoft Background Eraser – حذف اتوماتیک پس زمینه عکس‌ها

Apowersoft Background Eraser – حذف اتوماتیک پس زمینه عکس‌ها

آپدیترایگان
Apowersoft Background Eraser
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Apowersoft Background EraserApowersoft Background EraserApowersoft Background EraserApowersoft Background Eraser

دانلود برنامه Apowersoft Background Eraser برای اندروید

Apowersoft Background Eraser-Auto Photo Eraser _اپلیکیشن حذف خودکار پس زمینه! عنوان یکی از پر کاربردی ترین نرم افزار در حذف پس زمینه تصاویر توسط Apowersoft می باشد. ممکن است شما بنا به هر دلیلی از بکگراند عکس تان خوشتان نیاید و بخواهید آن را حذف کنید. قطعا این برنامه یکی از آسان ترین راه ها،برای حذف پس زمینه عکس های شما است. امتیاز به دست آورده این نرم افزار در گوگل پلی اکنون 4.5 از 5.0 امتیاز می باشد.

نرم افزار های زیادی در این زمینه وجود دارند،اما یک نزم افزار کارامد و راحت را ما برایتان معرفی می کنیم. این نرم افزار،بسیار کارامد و ساده است. شما می‌توانید از حالت های مختلف این نرم افزار برای حذف پس زمینه عکس های خود استفاده کنید. این برنامه دو حالت مختلف برای حذف زمینه عکسها در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید با هر کدام از حالت  ها عکس خود را از زمینه جدا کنید. معمولا در نرم افزار های جدا سازی عکس از زمینه،به صورت manual است و کار شما را سخت تر می کند. این حالت زمان و انرژی زیادی را می گیرد. همانطور که می دانید در حالت دستی کار شما بیشتر طول می کشد.

این برنامه با هوش مصنوعی که در خود دارد،ابتداعکس را اسکن می کند و بر اساس تشخیص سوژه را از زمینه جدا می کند. اگر اشتباها قسمتی حذف شد،شما می‌توانید به راحتی ان را باز گردانید. این برنامه سه گزینه را در اختیار شما می گذارد. گزینه اول حذف پس زمینه تصاویر رایج و معمولی است؛ گزینه دوم حذف پس زمینه تصاویر اشیاء و وسایل مختلف است و گزینه سوم یک راه حل مناسب برای حذف پس زمینه لوگو ها و استخراج آن ها از تصاویر می باشد. اگر به دنبال یک برنامه ساده و کارآمد برای حذف بکگراند هستید،اکنون می توانید نسخه اصلی این برنامه را از فراروید دانلود کنید.

Apowersoft Background Eraser
برنامه Apowersoft Background Eraser توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *