خانه » برنامه » ارتباطات » Whats-App Business – دانلود برنامه واتساپ بیزینس اندروید

Whats-App Business – دانلود برنامه واتساپ بیزینس اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
WhatsApp Business
  • رای: 22
  • نظر: 0
محبوبیت 68% 68%

اسکرین شات ها

WhatsApp BusinessWhatsApp BusinessWhatsApp BusinessWhatsApp Business

دانلود اپلیکیشن واتس اپ بیزینس WhatsApp Business در فراروید!

WhatsApp Business یک اپلیکیشن بسیار کاربردی برای کسب و کارهای متفاوت می باشد که توسط همین شرکت یعنی WhatsApp Inc می باشد. شما با این اپ می توانید یک پروفایل بیزنسی برای خود ایجاد کنید و یک بیوگرافی از شغل و کسب کار خود ارائه دهید. امتیاز به دست اورده این برنامه در گوگل پلی 4.3 از 5.0 امتیاز می باشد.

WhatsApp Business یک اپلیکیشن بسیار کاربردی برای کارهای شرکتی و… می باشد. این برنامه به شما ویژگی هایی برای ساخت پروفایل های بیزینسی می دهد. شما می توانید شماره و اکانت خود را بیزنسی کنید. کسب و کارها می توانند اطلاعات مهمی مانند جمله ایمیل، آدرس فروشگاه یا وب سایت ها را به پروفایل خود اضافه کنند تا افراد راحت تر بتوانند با آن ها ارتباط برقرار نمایند. این نسخه از واتساپ برای افرادی که صاحب مشاغل و یک بیزنس هستند استفاده می شود.

با این برنامه شما قابلیت گفتگو برای مکالمات روزانه را در اختیار دارید اشخاص از این طربق برای خرید و… با شما ارتباط می گیرند. اپلیکیشن واتساپ بیزینس مناسب برای مدیران و صفحات کسب و کارهای مختلف در تمام زمینه ها و دسته بندی ها می باشد که برای مثال قابلیت ایجاد پروفایل و صفحات اخصاصی برای معرفی فروشگاه را دارا می باشد.

شما در برنامه WhatsApp Business به آمار بسیار مهم دسترسی دارید و می دانید که چه تعداد پیام های شما با موفقیت ارسال، تحویل و خوانده شده است. همچنین می توانید، یک پیام خارج از دسترس تنظیم کنید تا مشتریان شما بدانند چه هنگام منتظر پیام از شما باشند. علاوه بر ان یک پیام آغازین برای معرفی خدمات خود ایجاد کنید که وقتی شخصی به شما پیام می دهد یه بیوگرافی به صورت خودکار به ان فرد ارسال شود. بنابراین اگر صاحب مشاغل و کسب و کاری هستید، این اپلیکیشن مناسب شما است. شما می توانید این نسخه از واتساپ را از فراروید دریافت کنید.

WhatsApp Business
برنامه WhatsApp Business توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *