خانه » بازی » آرکید » پیربابا 1.1.8 – دانلود بازی آشپزی ایرانی موکبداری مود اندروید

پیربابا 1.1.8 – دانلود بازی آشپزی ایرانی موکبداری مود اندروید

آپدیترایگان
پیربابا (بازی آشپزی ایرانی)
  • آپدیت
  • نسخه 1.1.8
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • قیمت رایگان
  • رای: 74
  • نظر: 0
محبوبیت 86% 86%

اسکرین شات ها

پیربابا (بازی آشپزی ایرانی)پیربابا (بازی آشپزی ایرانی)پیربابا (بازی آشپزی ایرانی)پیربابا (بازی آشپزی ایرانی)

دانلود نسخه جدید بازی ایرانی و آشپزی پیربابا فراروید

به نسخه 1.1.8 آپدیت شد + مود با مقادیر بینهایت

پیربابا Pirbaba مود یک بازی مربوط به فرهنگ ایرانی ها است این بازی جذاب از استودیو خوب مارس است شما در بازی در نقش یک پیرمرد را دارید که برای عزاداران سید الشهدا(ع ایستگاه صلواتی برپا کرده و به آنها خوراکی می دهید حضور پیر غلامان حسینی در عزاداری و جلسات سید و سالار شهیدان به چشم می خورد که این امر نشانگر جایگاه والای شهدا و ائمه در میان مردم کشومان است امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.4 از 5.0 امتیاز است.

وظیفه شما در بازی پیربابا بازی این است که، باید مواد غذایی که افراد از شما میخواهند را آماده کنید. باید حواستان به تایمر بازی هم باشد و هر چند لحظه نیم نگاهی داشته باشید در این بازی شما به عنوان بلکه مدیریت یک موکب یا ایستگاه صلواتی را برعهده دارید که مردم و زائران به آن مراجعه میکنند و درخواست هایی از شما دارند.در ابتدای بازی پیر بابا فقط یک سماور دارد و می‌تواند در کنار چایی با خرما و کیک یزدی و قند از عزاداران پذیرایی کند. بعد از پشت سر گذاشتن چند مرحله بازی با موفقیت، با کسب امتیاز می‌توانید وسایل موکب را ارتقا دهید و چیزهای جدیدی به آن اضافه کنید. بازی از شهر تهران و برپایی یک ایستگاه صلواتی در محله شیخ هادی آغاز می‌شود و در ادامه می‌توان شهرهای شیراز و در به‌روزرسانی‌های بعدی بازی شهرهای مشهد، کربلا، یزد، زنجان و اهواز را تجربه کرد.

از ویژگی های بازی پیربابا : نوحه و نواهای مذهبی آشنایی در موکب پخش میشود که حس حال خوبی دارند. این ویژگی باعث میشود که، در جریان بازی غرق شوید و از بازی لذت ببرید. پذیرایی از عزاداران حسینی حرم، امکان ارتقا و افزودن امکانات جدید را دارد. دارای بیش از 160 مرحله مختلف، طراحی گرافیکی خوب و خوش رنگ. رجوع چهره های مختلف به موکب شما و…

یک بازی عالی برای سرگرمی و همچنین اشنا شدن با رسم و رسومات و فرهنگ ایرانی و اسلامی است. اگر شماهم از علاقه مندان این دسته از بازی ها هستید! می توانید بازی پیربابا را از فراروید دانلود کنید.

پیربابا (بازی آشپزی ایرانی)
بازی پیربابا (بازی آشپزی ایرانی) توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *