خانه » بازی » استراتژی » Disney Heroes: Battle Mode – بازی نقش‌محور نبرد‌ قهرمانان‌دیزنی اندروید

Disney Heroes: Battle Mode – بازی نقش‌محور نبرد‌ قهرمانان‌دیزنی اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Disney Heroes: Battle Mode
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی نقش محور Disney Heroes: Battle Mode برای اندروید

Disney Heroes: Battle Mode – نبرد قهرمانان دیزنی!عنوان یک بازی بسیار جذاب استراتژیکی از استودیوی PerBlue Entertainment برای سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی استراتژی و نقش آفرینی هیجان انگیز است با قهرمانان دیزنی Wreck-It Ralph، Buzz Lightyear، Captain Jack Sparrow، Judy Hopps, WALL•E، Mike Wazowskiرو به رو خواهید شد. به همراه آن ها وارد نبرد های مختلف شوید. شما باید تلاش کنید تا بهترین تیم را برای خودجمع آوری کنید و همکاران قهرمان را نجات دهید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.4 از 5.0 امتیاز می باشد.

بازی به این صورت است که،تعداد زیادی از افراد به شهر دیجیتال حمله کرده اند و قصد دارند شهر را نابود کنند. شما باید با کمک قهرمانان دیزنی،از شهر دیجیتال بخاطر حمله شرورها محافظت کنید. با کمک این قهرمانان باید با این افراد وارد نبردها شوید و با ان ها بجنگید. اجازه ندهید که شهر را از بین ببرند. تیم قوی را برای ماموریت های ویژه و مخصوص خود تشکیل دهید تا با دشمنان و افراد شرور مقابله کنید. شما امکان ارتقاء شخصیت و تجهیزات را در بازی دارید.با افزایش امتیاز و پول ان ها شما می توانید شخصیت ها را ارتقا دهید و قدرت شان را بیشتر کنید. اگر از علاقه مندان به بازی های نقش محور هستید،بازی Guardian Tales را حتما امتحان کنید.

با کارکترهای قهرمان دیزنی همراه شوید و به مهارت ها و قدرت های آنها اطمینان کنید. با اطمینان با ان ها وارد نبردها شوید و با برنامه ریزی درست تمامی دشمنان را از شهر بیرون کنید. دشمنان را سرنگون کنید و امنیت کامل را به شهر دیجیتال بازگردانید. تجهیزات خود را ارتقا دهید و برای نجات قهرمانان همکار خود در برابر افراد عجیب و غریب افسانه ای مبارزه کنید. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Disney Heroes: Battle Mode
بازی Disney Heroes: Battle Mode توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *