خانه » بازی » اکشن » Zombie Frontier – دانلود بازی اکشن-تفنگی‌آفلاین‌منطقه‌زامبی3 + مود

Zombie Frontier – دانلود بازی اکشن-تفنگی‌آفلاین‌منطقه‌زامبی3 + مود

آپدیترایگان
Zombie Frontier 3: Sniper FPS
  • آپدیت
  • نسخه 2.54
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 50% 50%

اسکرین شات ها

دانلود بازی Zombie Frontier 3-Shoot Targe برای اندروید

Zombie Frontier 3-Shoot Targe  _تیرانداز منطقه زامبی ها!عنوان نسخه سوم از این سری بازی جذاب است که،توسط استودیوی‌‌ FT Games برای سیستم عامل اندروید می باشد. در این قسمت از بازی، زامبی ها حمله کرده اند به طوری که مقابله با ان ها بسیار دشوار و سخت است. پس تمام تلاش خود رابکنید تا بتوانید با ان ها مقابله کنید و نابودشان کنید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنول 4.1 از5.0 امتیاز می باشد.

خط داستانی بازی که مشخص است حمله زامبی ها و مقابله در آن ها می باشد. حال شما باید در نقش اصلی بازی به مبارزه با زامبی ها بپردازید و آنها را از بین ببرید. زامبی های با قدرتی در بازی وجود دارند که به راحتی می توانند شما را بکشند. شما باید با استفاده از سلاح هایی که در بازی وجود دارد،باید زامبی ها را بکشید. 21 سلاح متنوع در بازی وجود دارد که می توانید از ان ها استفاده کنید و ازجان خود محافظت کنید.

120 سطح مختلف در بازی وحود دارد که بهترین روش این است دشمنان را از راه دور نابود کنید. زیرا دشمنان با تعداد زیاد برای حمله به سوی شما می آیند. با نابودی از راه دور انها، میتوانید بهتر عمل کنید و موفق شوید. مناطق مختلفی وجود دارد که می توانید به مناطق دیگر سر بزنید و حتی آنجا را کشف کنید. اگر علاقه  به بازی های زامبی کشی دارید، بازی Zombie Frontier 4 را حتما نصب کنید و بازی  کنید.

‌بازی دارای گرافیک خیره کننده سه بعدی است که با حضور کاراکتر ها و موجودات هیجان انگیز بازی پر از جذابیت شده است. صداگذاری و افکت های صوتی و تصویری فوق العاده ای در بازی خواهید دید. گیم پلی بازی شوتر اول شخصِ است که بسیار مهیج و استرس با است. پس تمام زامبی ها را از بین ببرید و از جان خود و دیگر افراد محافظت کنید. اکنون می توانید این بازی را از فراروید دنلود کنید.

Zombie Frontier 3: Sniper FPS
بازی Zombie Frontier 3: Sniper FPS توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *