خانه » بازی » ایفای نقش » دانلود Guardian Tales – بازی نقش‌محور چندنفره ماجراهای‌شوالیه‌های‌نگهبان

دانلود Guardian Tales – بازی نقش‌محور چندنفره ماجراهای‌شوالیه‌های‌نگهبان

آپدیتآنلاینرایگان
Guardian Tales
  • آپدیت
  • نسخه برای هر دستگاه متفاوت است
  • اندروید Varies with device
  • دسته /
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی اکشن Guardian Tales برای اندروید

Guardian Tales  _ ماجراهای شوالیه های نگهبان!عنوان یک بازی بسیار جذاب و خوش ساخت در دسته بازی های نقش آفرینی از استودیوی کره ای Kakao Games Corp برای سیستم عامل اندروید می باشد. ماجراجویی شما در جایی به اسم(Kanterbury) آغاز می شود. این سرزمین جایی است که از حمله دشمنان در آشفتگی است. در این سرزمین انسان هایی وجود دارند به دنبال صلح و نظم هستند. قرار است شما قهرمان بازی باشید و مردم را از دست بی نظمی و حمله شیاطین نجات دهید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.7 از 5.0 امتیاز می باشد.

بازی دارای یک داستان جذاب است که روایت یک سرزمین و پادشاهی را به تصویر می کشد. یک سرزمین به نام Kanterbury که در آن انسان هایی صلح طلب و خسته از جنگ و اشفتگی هستند. در مدتی دشمنان و مهاجمین زیادی به این پادشاهی و سرزمین حمله کرده اند،اما موفق به نابودی آن نشدند.‌ حال دشمنانی عجیب تر و سرسخت تر آمده تا مردم و این پادشاهی را نابود کند. نیروهای شیطانی با هزاران اهریمن دیگر برای نابودی سرزمین امده اند. تنها راه نجات افراد و پادشاهی سرزمین،شوالیه ها هستند. این سرزمین توسط گروهی از شوالیه های نگهبان به نام Legendary Guardians محافظت می شود. حال شما در نقش یکی از این شوالیه ها هستید. باید تا آخرین قطره خون و تا آخرین نفس از این پادشاهی و سرزمین محافظت کنید. اگر به بازی های شوالیه ای و نقش آفرینی علاقه مند هستید،بازی Kritika را امتحان کنید.

بازی دارای یک بخش اصلی و یک بخش چندنفره و آنلاین (PvP) است. قطعا بخش آنلاین بازی جذاب تر و هیجان انگیز تر می باشد. بازی با مدلسازی های پیکسلی می باشد و افکت های بصری بسیار خوبی را دارد.‌ گیم پلی بازی بسیار روان و ساده است و قطعا برایتان جذاب خواهد بود. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

نکات تکمیلی :

  • بازی Guardian Tales کاملاً آنلاین بوده و برای اجرای آن به اینترنت نیاز است.
  • سرورهای بازی برای بازیکنان ایرانی در دسترس است اما در صورتی که موفق به اجرای بازی نشدید، تغییر IP را امتحان کنید.
  • در اولین اجرای بازی دیتای مورد نیاز که حدود 400 مگابایت حجم دارد بدون مشکل دریافت می شود
Guardian Tales
بازی Guardian Tales توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *