خانه » بازی » ایفای نقش » Black Desert Mobile – بازی نقش‌آفرینی «صحرای سیاه» اندروید

Black Desert Mobile – بازی نقش‌آفرینی «صحرای سیاه» اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Black Desert Mobile
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی Black Desert Mobile برای اندروید

Black Desert Mobile – صحرای سیاه!عنوان یک بازی بسیار جذاب محصول کشور کره از Black Desert Online کمپانی PEARL ABYSS می باشد. شما در این بازی وظیفه دارید که به همراه گروه یا قبیله خود باشد. شما یک زندگی اجتماعی خواهید داشت باید برای گروه خود تلاش کنید وخود را تقویت کنید و غذا جمع کنید، سلاح های جدید بخرید و… همه این کارها را باید برای بقا و گسترش قبلیه خود انجام دهید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی 4.1 از 5.0 امتیاز می باشد.

در بازی صحرای سیاه همانطور که گفتیم یک سری از کارها را باید انجام دهید تا قبلیه خود را گسترش دهید. نیرو های جدیدی را بسازید و با استفاده از قدرت های خود به جنگ با دیگر قبلیه ها بروید و منابع آنها را غارت کنید. در این صورت می توانید به بقا ادامه دهید و بزرگ تر و بزرگ تر شوید. همچنین بازی شامل قهرمانان متنوع با مهارت های شگفت انگیز است که می توانند به شما در این مسیر کمک کنند. قهرمانان گوناگون با قدرت و تکنیک های خاص و منحصر به فرد خودشان را دارند. بازی دقیقا شبیه سازی دقیق از ورژن اصلی بازی صحرای سیاه است. پیشنهاد می کنم اگر به بازی های قبیله ای در سبک بقا علاقه مند هستید،بازی Frostborn: Action RPG را امتحان کنید.

گرافیک بازی بسیار‌عالی است و صداگذاری مهیج بازی شما را به وجد می آورد. در این بازی با دنیایی از چالش ها،ماجراجویی ها و سرگرمی های بی پایان رو به رو می شوید و لذت می برید. قطعا در این بازی بهترین ها را تجربه می کنید. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

نکات مهم :

● برای این بازی دیتای آفلاین جداگانه ای در دسترس نیست ؛ دیتای بازی بعد از اولین اجرا دریافت می شود. حجم این دیتا چیزی از 3 تا 6 گیگاست. بنابراین از داشتن حداقل نزدیک به 3 گیگابایت فضای خالی در حافظه داخلی اطمینان حاصل کنید.
● به خاطر گرافیک بسیار زیاد و حجم بالای بازی، برای نصب آن نیاز به دستگاه های بالارده با حداقل پردازشگرهای 8 هسته ای 64 بیتی، 4 گیگابایتحافظه رم و GPU قدرتمند لازم است. ممکن است بازی روی دستگاه های ضعیف تر نیز نصب و اجرا شود اما در این صورت لگ و افت فریم زیادی بابازی همراه خواهد بود.

Black Desert Mobile
بازی Black Desert Mobile توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *