خانه » بازی » معمایی » The Superhero League – بازی پازل یک‌نفره‌ی آفلاین لیگ ابرقهرمان + مود

The Superhero League – بازی پازل یک‌نفره‌ی آفلاین لیگ ابرقهرمان + مود

آپدیت
The Superhero League
  • رای: 10
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی پازلی The Superhero League برای اندروید

The Superhero League _لیگ ابر قهرمانان!عنوان یک بازی بسیار جذاب خوش ساخت در سبک بازی های فکری پازلی از استودیوی بازیسازی Lion Studios برای سیستم عامل اندروید می باشد. این استودیو بازی های زیادی را از جمله همچون Coin Trip، Pull Him Out، Flip Trickster – Parkour Simulator، Real Time را تولید کرده است. بازی یک گیم پلی پازلی دارد که شما برای اینکه دشمنانتان را از بین ببرید،باید یک سری از پازل ها را حل کنید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.5 از 5.0 امتیاز می باشد.

بازی ابر قهرمانان یک بازی تفننی است و شما به عنوان یک قهرمان در بازی نقش آفرینی می کنید. باید یک سری از مراحل در بازی را پیش ببرید و به مبارزه و کشت و کشتار بپردازید. در هر مرحله از بازی یک سری از آدم هایی‌که در واقع افراد شروری هستند که قطعا از دشمنان شما می باشند. شما باید این دشمنان را بکشید. برای اینکار شما باید یک سری از پازل های بازی را حل کنید. علاوه بر آن شما چون یک ابرقهرمان هستید،دارای نیرو های ابرقهرمانی هم می باشید. برای همین میتوانید برای کشتار دشمنان،از نیروهای خود مانند لیزر،آتش و‌هر‌نوع نیرویی که مختص ابرقهرمان ها هست را استفاده کنید. با پیشروی شما در بازی،پازلها سخت تر می شود و کار شما هم چالش برانگیزتر می شوددیگر را به عنوان Match Masters به شما پیشنهاد می کنیم.

این بازی با گیم پلی ساده و متفاوتش، تجربه ای یونیک جذابی را برای گیمر ها رقم می زند. گرافیک بازی بسیار جذاب و خیره کننده است و علاوه بر آن موسیقی پس زمینه بازی بسیار دلنشین است. همه این ایتم و ویژگی ها موجب محبوبیت و جذابیت بازی می شوند. اکنون می توانید نسخه اصلی و مود بازی را از فراروید دانلود کنید.

The Superhero League
بازی The Superhero League توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *