خانه » بازی » مسابقه » Moto Rider GO – دانلود بازی موتورسواری و لایی‌کشی در اتوبان + مود

Moto Rider GO – دانلود بازی موتورسواری و لایی‌کشی در اتوبان + مود

آپدیترایگان
Moto Rider GO: Highway Traffic
  • آپدیت
  • نسخه 1.90
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی موتور سواری Moto Rider GO: Highway Traffic برای اندروید

Moto Rider GO: Highway Traffic – موتو رایدر گو: ترافیک بزرگراه!عنوان یک بازی موتور سواری بسیار جذاب و سرگرم کننده از استودیوی بازیسازی T-Bull می باشد. در بازی شما می‌توانید با موتور خود ازادانه برانید و لایی بکشید و از بین ماشین ها و‌موتورها در خیابان،سبقت بگیرید. دربزگراه ها به سرعت برانید و مهارت خود را در موتور سواری به نمایش بگذارید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.4 از 5.0 امتیاز می باشد.

از بین موتور سیکلت هایی که در بازی موجود هستند،قدرتمندترین را انتخاب کنید و با سرعت بالایی برانید. موتورها دسته بندیهای مختلفی را از جمله موتور سیکلت های فوق سریع،موتور سیکلت های قوی و موتور سیکلت های ارتقایی،مخصوص رانندگی در جاده خاکی انتخاب کنید. هر موتور سیکلتی قابلیت های مخصوص خود را دارند. مثلا با یک نوع از موتور سیکلت ها،در ابتدا شما جان های بیشتری دارید،دیگر موتور سیکلت ها می‌توانید در ازای لایی و سبقت خطرناک امتیاز اضافه بگیرید. هرکدام همچین قابلیت هایی را دارند کهبا بازی کردن با هرکدام متوجه می شوید. ده ها موتور در بازی وجوددارند که برای باز کردن قفل ان ها نیاز است با لایی کشیدن و سبقت گرفتن،امتیاز برای خود جمع آوری کنید.

 در جاده های مختلفی مانند:جادهذهای خاکی،برفی و… رانندگی کنید و از هرکدام به نحوی لذت ببرید. بسیار مراقب باشید موتورسواری بسیار خطرناک است،ممکن است هر لحظه به جایی برخورد کنید و یا تصادف کنید. خیابان ها پر ازماشین و موتور و راننده است،راننده های ناشی و یا خلافکار که ممکن است الکی شما را به چالش ودعوا بکشند. اگر به موتورسواری علاقه مند هستید،بازی Traffic Rider را حتما امتحان کنید.

از ویژگی های و قابلیت های بازی می توان گفت شما امکان موتور سواری را در چهار لوکیشن مختلف دارید. همچنین جاده های مختلف و متنوع در حالت شب و روز بازی را برایتان جذاب تر می کند. بازی دارای گرافیک اچ دی، صداگذاری هیجان انگیز، گیم پلی اعتیادآور و کنترل های عالی می باشد. اکنون می‌توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Moto Rider GO: Highway Traffic
بازی Moto Rider GO: Highway Traffic توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *