خانه » بازی » اکشن » Stickman Rope Hero – بازی اکشن «استیکمن‌قهرمان 2» اندروید + مود

Stickman Rope Hero – بازی اکشن «استیکمن‌قهرمان 2» اندروید + مود

آپدیترایگان
Stickman Rope Hero 2
  • آپدیت
  • نسخه 3.2.3
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی اکشن Stickman Rope Hero برای اندروید

Stickman Rope Hero 2 – استیکمن قهرمان ۲!عنوان یک بازی اکشن بسیار جذاب که توسط استودیوی بازی سازی Naxeex LLC می باشد. دراین بازی شما باید قهرمان مردم شوید درست در زمانی که کلون ها به شهر حمله کرده اند. شما باید تمام کلون ها را از بین ببرید و امنیت مردم را فراهم کنید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون3.7 از 5.0 می باشد.

بازی دارای یک خط داستانی است که،در یکی از روزهای عادی در شهرهای ایالت آمریکا یک اتفاقی پیش می آید. درست زمانی که مردم در آرامش و صلح و رفاه با یکدیگر زندگی می کنند و کارهای روزمره خود را مانند کار،خرید،مدرسه و… را انجام می دهند. تاکسی ها در شهر مسافرکشی می کنند که، ناگهان کلون ها وارد شهر می شوند و همهچیز را بهم میریزند. در شهر اغتشاش می کنند و شهر را در اختیار می گیرند.

مردم دچار آشوب می شوند نمی دانند چه کاری بکنند. حال شما باید به عنوان قهرمان مردم بروید و با این کلون ها بجنگید و شهر را خالی از هر کلونی کنید. حال برای اینکه بتوانید از پس اینکار بر بیایید نیاز به سلاح دارید. در شهر بگردید و اسلحه ها را پیدا کنید معمولا در هر قسمت از شهر اسلحه و‌ آیتم های مختلف وجود دارد. علاوه بر اینها شما می‌توانید سوار ماشین ها، موتور ها، و دیگر وسایل نقلیه شوید و با آنها جا به جا شوید. همچنین میتوانید آن را برای خرید بهترین سلاح هادر فروشگاه استفاده کنید. Stickman Archer online عنوان یکی دیگر از بازی های جذاب با شخصیت استیکمن می باشد.

استیکمن شما یک قابلیت خوبی که دارد این است که می‌توانبا استفاده از طنابی که دارد،در میان ساختمان ها و آسمان خراش ها به پرواز درآید و مثل مرد عنکبوتی به دیوار ها بچسبد. این قابلیت بسیار جذاب میباشد. از مهارت های خود برای بیرون انداختن کلون ها از شهر استفاده کنید. برای انجام تمام وظایفتان تلاش کنید تا به بهترین نحو انجامشان دهید. برای نابودی دشمنانتان و انجام وظایفتان پاداش جمع کنید. اکنون می‌توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Stickman Rope Hero 2
بازی Stickman Rope Hero 2 توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *