خانه » بازی » اکشن » Otherworld Legends – بازی نقش‌آفرینی اسطوره‌های جهان دیگر + مود

Otherworld Legends – بازی نقش‌آفرینی اسطوره‌های جهان دیگر + مود

آپدیترایگان
Otherworld Legends
  • آپدیت
  • نسخه 1.18.2
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی نقش آفرینی Otherworld Legends برای اندروید

Otherworld Legends – اسطوره‌های جهان دیگر! عنوان یک بازی بسیار خوش ساخت و سرگرم کننده از استودیوی ChillyRoom برای سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی شما یک‌ دنیای اسرار امیز و عجیب و غریب را خواهید دید که مبارزینی مانند شوالیه ها و… در ان حضور دارند. شما کنترل یک شخصیت مبارز را به دست می گیرید و در بازی ایفای نقش می کنید. امتیاز به دست اورده بازی در‌ گوگل پلی اکنون 4.4 از 5.0 می باشد.

بازی دارای یک خط داستانی جذاب‌ است که روایت می کند: شخصی به اسم Asurendra با یک طلسم عجیب و قوی از دوران باستان،تمامی جنگجوهای تاریخ مانند،سامورایی ها،شوالیه ها و… را گرد هم احضار کند و یک دنیا و فضایی کاملا عجیب و اسرار آمیز را به وجود آورده است. او هدفش ای این کار این است که تاریخ را متنوع کند و مبارزین را به چالش بکشد. حال نقش شما این است که،به عنوان یکی از همین مبارزین افسانه ای در بازی حضور پیدا کنید و برای بقا تلاش کنید.شخصیت شما در طول بازی تغییر می کند و هر یک از مبارز های بازی دارای ویژگی ها و قدرت مخصوص به خود هستند.

هرچیز متحرکی را دیدید از بین ببرید. پاداش ها و امتیاز های بازی را جمع اوری کنید. شما باید در برابر دشمنان از خود دفاع کنید و با ان هامبارزه کنید. دشمنان قصد نابودی شما را دارند و تمام تلاششان را می کنند تا شما را از پای درآورند. اگر به بازی های نقش آفرینی علاقه مند هستید،بازی Tap Titans 2 را امتحان کنید قطعا از ان لذت خواهید برد. در ادامه… بازی از نمای سوم شخص است و باید از ان نما بازی را کنترل کنید. اکنون می توانید نسخه اصلی و مود بازی را از فراروید دانلود کنید.

Otherworld Legends
بازی Otherworld Legends توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *