خانه » بازی » ایفای نقش » دانلود بازی Almora Darkosen RPG مود اندروید

دانلود بازی Almora Darkosen RPG مود اندروید

آپدیترایگان
Almora Darkosen RPG
  • آپدیت
  • نسخه 1.1.34
  • اندروید 4.4
  • دسته
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی Almora Darkosen RPG برای اندروید

Almora Darkosen RPG _آلمورا! عنوان یک بازی جذاب نقش افرینی از استودیو بازیسازی Gear-Studi برای سیستم عامل اندروید می باشد. دراین بازی شما در یک دنیای فانتزی قرون وسطی هستید. وارد ماجراجویی های عجیب و بزرگ بگذارید و کوئست ها را بر عهده بگیرید. بازی دارای خط داستانی نمی باشد و تمرکز بر روی کوئست ها می باشد امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.4 از 5.0 امتیاز می باشد.

در بازی وارد بخش های مختلف شهر شوید و برای خود کوئست انتخاب کنید و وارد ماجراجویی های هیجان انگیز شوید. شما در این ماجراجویی باچالش های زیادی روبه رو می شوید و دشمنان زیادی بر سر راه شما قرار می گیرد. تلاش کنید تا دشمنان را از بین ببرید. بسیار مراقب باشید،دشمنان بسیار قوی هستند. هر لحظه ممکن است به شما حمله کنند. جستجو برای مواد معدنی مانند سنگ معدن آهن، نقره یا طلا می باشد. چند صندوق مخفی حفر کنیدو کل جزیره را با مکان‌های مخفی کاوش کنید.

شما دارای یک معیار عمری هستید. یعنی وقتی عمر شما کاهش یافت،با استراحت عمر شما دوباره پر می شود. هر وقت معیار عمرتان رو به کاهش بود سریعا به گوشه ای بروید و استراحت کنید تا معیار پر شود. بعد از ان به دشمنان حمله کنید و ان ها را از بین ببرید. در ابتدا شما سلاح و آیتم زیادی ندارید اما با پیشروی در بازی ایتم های مختلفی را مانند شمشیر، طبر، سپر، کلاه خود، زره، کفش، دستکش، معجون، و … را می توانید خریداری کنید.

کنترل بازی بسیار ساده و راحت است و شما به راحتی می توانید کنترل کاراکتر خود را به دست بگیرید. از نیرو و ویژگی های خود برای شکست دشمنان استفاده کنید. بازی دارای ۱۰۰ کوئست و لوکیشن‌ های مختلفی مثل مزرعه، مرداب، جنگل‌ ها و… است که موجب تنوع محیطی در بازی می شود. گرافیک و صداگذاری همه چیز بازی کامل و عالی است. اکنون شما می‌توانید نسخه اصلی و مود بازی را از فراروید دانلود کنید.

Almora Darkosen RPG
بازی Almora Darkosen RPG توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *