خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Sniper Zombie 3D Game مود اندروید

دانلود بازی Sniper Zombie 3D Game مود اندروید

آپدیترایگان
Sniper Zombie 3D Game
  • آپدیت
  • نسخه 2.32.0
  • اندروید 5.1
  • دسته
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Sniper Zombie 3D GameSniper Zombie 3D GameSniper Zombie 3D GameSniper Zombie 3D Game

دانلود بازی SNIPER ZOMBIE 2 برای اندروید!

SNIPER ZOMBIE 2 – تک تیرانداز زامبی 2! عنوان یک‌بازی اکشن و‌ هیجان انگیز از دومین سری بازی های Sniper Zombie می باشد. این بازی از استودیوی ویتنامی VNG GAME STUDIOS سازنده بازی های همچون ZOMBIE SHOOTING SURVIVAL ، DEAD WARFARE: Zombi می باشد. این بازی اکشن درباره دنیای پسا زامبی ها می باشد. انسان ها به دلیل ویروس مرگبار رو به انقراض هستند. حال شما به عنوان یک نجات دهنده، باید انسان ها را نجات دهید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.7 از 5.0 امتیاز می باشد.

خط داستانی بازی همان داستان های همیشگی ای زامبی ها است. زامبی ها به سرزمین انسان ها حمله کرده اند و ویرویس مرگباری همه را فرا گرفته است. این ویرویس انسان ها را تبدیل به زامبی های خون خوار میکند. بعضی ها بر اثر جهش ژنتیکی این ویرویس تبدیل به هیولاهایی بزرگ و وحشی می شوند.حال شما باید به انسان هایی که در حال فرار از دست این موجودات هستند کمک کنید. شما علاوه بر مبارزه با زامبی ها و نجات انسان ها از دست زامبی ها،دشمنان دیگری در بازی دارید که، باید با ان ها هم مقابله کنید. این دشمنان انسان های تبهکار و گنگسترهایی هستند که به انسان ها برای غارت منابع و بقا خودشان حمله کرده اند. با هدف گیری درست و تمرکز مردم را از دست تمام دشمنان نجات دهید.

در بازی تک تیرانداز زامبی 2 شما امکان این را دارید که در نقش بازیکن اول شخص باشید. همچنین در بازی انواع ماموریت های متفاوتی وجود دارد که باید با استفاده از سلاح های مختلف ان ها را انجام دهید. زامبی های خطرناکی در بازی وجود دارند که باید بسیار در برابر ان ها مراقب باشید. این گیم پلی اعتیاد اور است و شما را جذب خود می کند. گرافیک بازی شبیه ساز دنیای انسان ها است. اکنون می توانید نسخه اصلی و مود بازی را از فراروید دانلود کنید.

Sniper Zombie 3D Game
بازی Sniper Zombie 3D Game توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *