خانه » بازی » شبیه سازی » Shop Titans – بازی شبیه‌ساز-مدیریتی-کلیکی فروشگاه‌تایتان‌ها اندروید!

Shop Titans – بازی شبیه‌ساز-مدیریتی-کلیکی فروشگاه‌تایتان‌ها اندروید!

آپدیتآنلاینرایگان
Shop Titans: RPG Idle Tycoon
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

دانلود بازی Shop Titans: RPG Idle Tycoon برای اندروید!

Shop Titans: RPG Idle Tycoon فروشگاه تایتان ها!طراحی و داد و ستد عنوان یک بازی شبیه ساز مدیریتی از شرکت بازی سازی کانادایی Kabam می باشد. این استودیو سابقه درخشانی در ساخت بازی دارد. از جمله بازی های این استودیو TRANSFORMERS: Forged to Fight ، Marvel Contest of Champions ، Star Wars: Uprising و Fast & Furious: Legacy می باشد. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.1 از 5.0 امتیاز می باشد.

در این بازی شما در نقش صاحب فروشگاهی در دوران قدیم قرون وسطی هستید که، دنیا پر از شوالیه و جنگجویان قدیمی است. حال شما به عنوان صاحب فروشگاه لوازم جنگی باید تمام ابزار های مورد نیاز را تامین کنید. شما تنها یک فروشنده نیستید|،شما سازنده این ابزارها هستید. شما باید ابزار ها جنگی مانند تیر،کمان،شمشیر،زره، و… را بسازید و به فروش برسانید. تمام تلاش خود را بکنید تا بتوانید تمام ایتم های جنگی و مبارزه ای را بسازید. شما علاوه بر کسب درامد از طریق فروش ابزار،به مبارزان هم کمک زیادی می کنید. مبارزانی که همه ان ها قصد محاقظت از مردم و دهکده را دارند. در این دهکده هیولاهایی وجود دارند که قصد حمله به مردم را دارند. اما مبارزان با ابزارهایی که از شما می خرند در برابر ان ها از مردم دفاع می کنند و ان ها را نابود می کنند.

از ویژگی های کلیدی بازی  Shop Titans: RPG Idle Tycoon گرافیک فانتزی با طراحی های سه بعدی ان است که بازی را جذاب تر کرده است. نبرد با دشمنان هیولاها،وجود ایتم های مختلف برای خریداری و مبارزه،شبیه ساز یک سیستم فروشگاه جنگی و… همه و همه این ها از ویژگی های مثبت و جذاب این بازی می باشد. شما می توانید نسخه جدید این بازی را از فراروید دانلود کنید.

توجه : در صورت هک شدن ورژن جدید، به جعبه دانلود اضافه می شود.

Shop Titans: RPG Idle Tycoon
بازی Shop Titans: RPG Idle Tycoon توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *